Forlovelsesring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.685 visninger
11 svar
12 synes godt om
23. januar 2014

Pigent

Vil i vise jeres forlovelsesring?
Skal det en "rigtig" forlovelsesring eller kan det godt være en "normal"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

Hullabullabulla

Pigent skriver:

Selvfølgelig

Min forlovelsesring er en ring af guld/hvidguld med brillianter som min kæreste købte til mig da jeg fyldte 18.

Stod på snotten for et par år siden, og ringen blev slået helt skævt og stenene faldt ud og jeg var helt ulykkelig , men ringen fik fast plads i skuffen da det ville koste næsten 2000 at få den repareret. Så her i sommers havde kæresten valgt at få den lavet og fri med den ring
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. januar 2014

Pigent

Selvfølgelig

Min forlovelsesring er en ring af guld/hvidguld med brillianter som min kæreste købte til mig da jeg fyldte 18.

Stod på snotten for et par år siden, og ringen blev slået helt skævt og stenene faldt ud og jeg var helt ulykkelig , men ringen fik fast plads i skuffen da det ville koste næsten 2000 at få den repareret. Så her i sommers havde kæresten valgt at få den lavet og fri med den ring

Den er flot Trist den gik stykker.

Anmeld

24. januar 2014

Sander&Vitus-Mor

Vores ringe er ens bortset fra bredde og sten.

Men de skulle være praktiske for os, da vi begge arbejder i fag der kræver det, samt vores sportsgrene :-) og min skal af på arbejde, så skulle ikke have en eller anden fin nips med store diamanter osv :-)!

Anmeld

24. januar 2014

Pcokate

Pigent skriver:

Min er en normal ring da jeg ofte finder de "rigtige" kedelige

men jeg elsker denne min mand købte

Anmeld

24. januar 2014

Lotus86

Det bestemmer man da helt selv

Her er min, det er den med stenen nede i ringen, den anden er en kærestering jeg fik for 9 år siden.

Nu friede min mand med ringen, og han har derfor ikke selv en forlovelsesring, så derfor er det en 'almindelig' ring. Lige med forlovelsesringe er jeg ikke så meget for dem man kan købe i par.

Anmeld

24. januar 2014

Krussedulle

Pigent skriver:

Her er vores

Vi bruger dem som vielsesringe, efter vi er blevet gift!

Det er oxyderet sølv, og min har et guldhjerte

Anmeld

24. januar 2014

Bertris

kærestens og min ring ser sådan her ud, de er bare ganske alm 925 sterling sølv uden sten eller noget, vores vielses ringe har vi joket med skal være sorte, også skal min være med en lille sten i

Anmeld

24. januar 2014

hekran

Vil gerne fortælle historien om mine to ringe.
Min mand og jeg har egentlig bare almindelige guld ringe (den inderste). Vi er meget traditionelle og ville gerne afspejle det på en enkel måde.
Den yderste har en lang historie. Jeg bruger den egentlig på venstre hånd, men om vinteren, når det er koldt, har jeg brug for en stopperring, da jeg har meget tynde fingre (str xs).
Den har jeg arvet af min farmor. Den er meget tynd og slidt, så jeg passer godt på den. Den består af min farmors og farfars vielsesringe. De er født i 1898 og 1906, så do the math
Da min farfar døde i 1965, fik farmor smeltet ringene sammen. Hun blev aldrig gift igen og var enke i 31 år. Hun fik graveret sine initialer i ringen og ud af sine 65 børnebørn (13 børn!), er det kun mig der har de samme initialer. Farmor boede hos mine forældre hele mit liv og indtil sin død, så vi havde et meget tæt bånd.
Jeg elsker den ring og det den symboliserer for mig. Kærlighed der varer hele livet <3

Anmeld

24. januar 2014

FamilenStorm

Her er vores.. Den første er den ring han friede med, den anden var vores forlovelsesring men nu vores vielsesring.. Looket er ikke helt optimalt.. Da den normal er lidt mere rå udseendet på ringen, hvor det i mindten er blankt.. Men efter snart 4 år på fingeren er det slidt af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.