Medicinsk Abort, hvor hurtig ovenpå.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
9 svar
2 synes godt om
23. januar 2014

JH12

Jeg bærer desværre rundt på et dødt foster på 3 uge, som åbenbart ikke selv vil finde vejen ud.

Så i morgen kl, 8 starter medicinsk behandling.

Nogen erfaringer, hvor hurtigt er man ovenpå?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

JH12

Slet ingen med erfaring?

Anmeld

23. januar 2014

Soffy27

Har prøvet medicinsk abort og mener at jeg blødte i 2 ugers tid og min cyklus blev ret hurtigt regelmæssig igen..

Anmeld

23. januar 2014

JH12

Soffy27 skriver:

Har prøvet medicinsk abort og mener at jeg blødte i 2 ugers tid og min cyklus blev ret hurtigt regelmæssig igen..

Det lyder da lige til.. Tak for svar.. Må jeg spørger om du havde ondt?

Anmeld

23. januar 2014

FruK

Det kommer nok an på bl. a. hvor langt man er henne.

Jeg var begyndt at bløde og ville muligvis have kunnet udskille det selv - men det blev ikke foreslået.

Jeg fik medicinsk abort hjemme onsdag, var sygemeldt torsdag - mere af psykiske grunde end af fysiske. På arbejde fredag. Blødte i knap en uge.

Jeg blev scannet 10 dage efter, og da var ægløsning på vej. Jeg blev så gravid før jeg fik mens, men går ud fra at den ville være kommet nogenlunde som i en normal cyklus, siden jeg havde ægløsning. 

Pøj Pøj. 

Anmeld

23. januar 2014

JH12

FruK skriver:

Det kommer nok an på bl. a. hvor langt man er henne.

Jeg var begyndt at bløde og ville muligvis have kunnet udskille det selv - men det blev ikke foreslået.

Jeg fik medicinsk abort hjemme onsdag, var sygemeldt torsdag - mere af psykiske grunde end af fysiske. På arbejde fredag. Blødte i knap en uge.

Jeg blev scannet 10 dage efter, og da var ægløsning på vej. Jeg blev så gravid før jeg fik mens, men går ud fra at den ville være kommet nogenlunde som i en normal cyklus, siden jeg havde ægløsning. 

Pøj Pøj. 

Må jeg spørger hvor langt henne du vil ?

Men det glæder mig at hører du var så hurtigt ovenpå, og at du faktisk blev så hurtigt gravid igen

Anmeld

23. januar 2014

FruK

Joyce1986 skriver:

Må jeg spørger hvor langt henne du vil ?

Men det glæder mig at hører du var så hurtigt ovenpå, og at du faktisk blev så hurtigt gravid igen

Selvfølgelig... Jeg var i 9. uge.

Vi skyndte os bare at gå til den igen, da vi fik at vide at jeg var ved at få ægløsning.

Håber det går nemt for dig!

Anmeld

23. januar 2014

JH12

FruK skriver:

Selvfølgelig... Jeg var i 9. uge.

Vi skyndte os bare at gå til den igen, da vi fik at vide at jeg var ved at få ægløsning.

Håber det går nemt for dig!

Jeg er også i uge 9, og fosteret har været dødt siden 6-7 uge.

Og mange tak

Anmeld

23. januar 2014

LinLin

Jeg blødte en uge - men min krop var lige gået igang selv. Fik så piller samme dag for at hjælpe den "færdig". Jeg var 11+0 og fosteret var gået til i uge 7/8. Var til tjek en uge senere og der var alt heldigvis ude (eller kan man jo risikere udskrabning)

Anmeld

23. januar 2014

Sijac

Joyce1986 skriver:

Jeg bærer desværre rundt på et dødt foster på 3 uge, som åbenbart ikke selv vil finde vejen ud.

Så i morgen kl, 8 starter medicinsk behandling.

Nogen erfaringer, hvor hurtigt er man ovenpå?

Jeg er så en af dem med den kedelig historie.. En meget tæt veninde fik foretaget medicinsk abort, 6-8 senere viser det sig at pillerne ikke har kunne klare det selv. Hun kommer i narkose og får en udskrabning, her 4 måneder efter har hun stadig ikke haft menstruation.

Jeg håber at din krop kan klare det på pillerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.