Afskedsgave til dagplejemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.251 visninger
11 svar
7 synes godt om
23. januar 2014

stm2812

Ronja skal starte i børnehave i starten af februar, men er fuldstændig tom for ideer til hvad vi kan give dagplejemoren i afskedsgave. 

I julegave fik hun og manden et gavekort til jensens bøfhus, så vil gerne finde noget helt andet nu her, men ved bare ikke hvad 

Hvad har I selv givet/eller tænkt jer at give??

Hjææælp Piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

Fuglemor

Jeg har i tidens løb fået blomster, kurv med en masse lækkerier, gaver børnene har lavet eller gaver som minder mig om børnene. Blandt andet har jeg fået en vase hvor barnets navn stod på samt et kop også.

Anmeld

23. januar 2014

stm2812

Fuglemor skriver:

Jeg har i tidens løb fået blomster, kurv med en masse lækkerier, gaver børnene har lavet eller gaver som minder mig om børnene. Blandt andet har jeg fået en vase hvor barnets navn stod på samt et kop også.

Sikke nogle gode gaver Er bare svært med sådan nogle gaver, for hvis hun har fået det af alle børnene igennem årene, så hober det sig jo op. Plus hun I forvejen selv har tre børn, så der er nok rigeligt med hjemmelavede gaver

men tusind tak for ideerne

Anmeld

23. januar 2014

VIPpigen

Lilje malede billeder, hvor jeg havde sat lidt malertape i små strimler henover. 

Så da hun havde malet, fjernede jeg tapen, lod malingen tørre, og i de hvide felter skrev jeg et digt til dp'en... Vi har siden været på besøg, og de hænger ude i gangen

Anmeld

23. januar 2014

Fuglemor

stm2812 skriver:

Sikke nogle gode gaver Er bare svært med sådan nogle gaver, for hvis hun har fået det af alle børnene igennem årene, så hober det sig jo op. Plus hun I forvejen selv har tre børn, så der er nok rigeligt med hjemmelavede gaver

men tusind tak for ideerne

Jeg har gennem tiden fået gengangere. men er stadigvæk lige så meget glad for det hele. Men kan godt forstå i vil give noget ikke alle andre har. 

Hvad med et gavekort til wellness.

Anmeld

23. januar 2014

stm2812

Fuglemor skriver:

Jeg har gennem tiden fået gengangere. men er stadigvæk lige så meget glad for det hele. Men kan godt forstå i vil give noget ikke alle andre har. 

Hvad med et gavekort til wellness.

Det tror jeg ikke lige er hende desværre. men tak

Anmeld

23. januar 2014

stm2812

VIPpigen skriver:

Lilje malede billeder, hvor jeg havde sat lidt malertape i små strimler henover. 

Så da hun havde malet, fjernede jeg tapen, lod malingen tørre, og i de hvide felter skrev jeg et digt til dp'en... Vi har siden været på besøg, og de hænger ude i gangen

Ej sikke dog en fantastisk gave. Den kan jeg godt forstå hun er rigtig glad for

Anmeld

23. januar 2014

Blirnokaldrigfru

Vi gav to mega mussel krus og en tegning

Anmeld

24. januar 2014

stm2812

Sikke en fin gaVe

Anmeld

24. januar 2014

B&J

vi gav en kæmpe kurv med alt muligt lækkert og speciel kaffe det var ved juletid så en julekaffe gav vi med orange smag.

og ellers Chokolade slik hygge og et krus med en tekst daniel havde sagt til hende og der var en blomst med der i 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.