Wauw!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. august 2009

Christopher&Andreas

Har smugkigget lidt i indlæg i kageklubben er helt SYG med de sindsyg flotte kager..... hvordan gør i det???? hvordan finder man opskrifter og hvordan får i marzipan i de stærke flotte farver????
Elsker at bage og går meget op i kagerne til min søns og mands fødselsdag men kunne man nu lave som i ja så wauw det ville jeg gerne...
RÅD ønskes....
knus redebygger gitte 36+5 og christopher 2år som ville "dø" for at få sådan en kage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2009

Christopher&Andreas

og hvad er mmf????

Anmeld

2. august 2009

TbCp

Skynd dig kig mere derinde Der er masser af gode opskrifter. Det der kommer over kagen er ikke marzipan men mmf (marsh mallow fondant). Jeg er selv "ny kagebager" og har forsøgt mig med 2-3 stk. og mmf er faktisk rigtig nemt at arbejde med, dog kræver det lidt øvelse for at det kommer til at se supergodt ud.... eller også er jeg bare lidt en klovn til det
Jeg vil selv forsøge mig med to kager til min datters fødselsdag om 3 uger.

Anmeld

2. august 2009

TbCp

TbCp skriver:

Skynd dig kig mere derinde Der er masser af gode opskrifter. Det der kommer over kagen er ikke marzipan men mmf (marsh mallow fondant). Jeg er selv "ny kagebager" og har forsøgt mig med 2-3 stk. og mmf er faktisk rigtig nemt at arbejde med, dog kræver det lidt øvelse for at det kommer til at se supergodt ud.... eller også er jeg bare lidt en klovn til det
Jeg vil selv forsøge mig med to kager til min datters fødselsdag om 3 uger.

mmf -  er lavet af skumfiduser smeltet med lidt vand og olie og rørt sammen med flormelis, det får en nærmest modellervoks agtig konsistens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.