gravid og pletbløder. hvor længe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. januar 2014

LuQa

Hej alle sammen

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre fra jer der har pletblødt i graviditeten hvor alt var som det skulle være, hvor længe i pletblødte ?

Jeg har pletblødt i 5 dage nu, meget meget lidt, har været til scanning og fået taget blodprøver, og umiddelbart ser alt ud til ar være som det skal være. Men er stadig nærvøs og forvirret.

Håber der er nogle derude der kan dele lidt erfaring ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

Mariam90

LuQa skriver:

Hej alle sammen

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre fra jer der har pletblødt i graviditeten hvor alt var som det skulle være, hvor længe i pletblødte ?

Jeg har pletblødt i 5 dage nu, meget meget lidt, har været til scanning og fået taget blodprøver, og umiddelbart ser alt ud til ar være som det skal være. Men er stadig nærvøs og forvirret.

Håber der er nogle derude der kan dele lidt erfaring ???

Hej. Jeg havde brunt udflåd i to uger hvor det kom lidt og forsvandt. Jeg blev tjekket og alt så fint ud,men de kunde ikke sige hvorfor det sker at man pletbløder. 

Uge 6, 7 og 8 blev jeg scannet pga jeg var så nervøs indtil jeg så hjertet i uge 8 så blev jeg rolig igen och er afslappet nu i uge 12+4. Det kan være udrensning af gammelt blod eller karl som går i stykke.

Så længe du ikke bløder vildt og har megasmerter så skal du til lægenvagten, men de kan slet ik gøre noget hvis man bløder. Håber alt er som det skal også hos dig

Tænk positivt

Anmeld

23. januar 2014

LuQa

Mariam90 skriver:

Hej. Jeg havde brunt udflåd i to uger hvor det kom lidt og forsvandt. Jeg blev tjekket og alt så fint ud,men de kunde ikke sige hvorfor det sker at man pletbløder. 

Uge 6, 7 og 8 blev jeg scannet pga jeg var så nervøs indtil jeg så hjertet i uge 8 så blev jeg rolig igen och er afslappet nu i uge 12+4. Det kan være udrensning af gammelt blod eller karl som går i stykke.

Så længe du ikke bløder vildt og har megasmerter så skal du til lægenvagten, men de kan slet ik gøre noget hvis man bløder. Håber alt er som det skal også hos dig

Tænk positivt

Tak for dit svar, jeg kan først komme til scanning igen om 14 er ca i uge 6 så det er meget tidligt, det er lune meget meget lidt og tit forsvinder det helt og jeg har ingen smerter udover ligament smerter eller hva det hedder, men de er heller ikke slemme overhovedet.. ventetiden er bare så forfærdelig lang når man ikke ved hvad der skal ske :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.