Betændelse i finger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. januar 2014

ette1987

Lige et indlæg fra mig der garanteret bare er pyller! Jeg har skåret mig i fingeren på et tidspunkt, og såret er lukket, men det klør, er rødt og lidt hævet der hvor såret er. Så der er nok gået betændelse i.. Er det noget jeg skal reagere på når jeg er gravid? Tænker bare om det går i blodet og kan skade den lille? Aner ikke en dyt om den slags

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

Dina1987

Tror du der er infektion i, så tag til lægen. Det kan i værste fald medføre blodforgiftning.... God bedring eller hvad man siger

Anmeld

23. januar 2014

ette1987

Juan skriver:

Tror du der er infektion i, så tag til lægen. Det kan i værste fald medføre blodforgiftning.... God bedring eller hvad man siger

Tak skal du have Synes bare jeg føler mig lidt dum med et bette snit sår! Prøver at vaske ekstra grundigt, men såret er lukket, så der er nok ikke så meget at gøre.

Anmeld

23. januar 2014

Michella2

ette1987 skriver:

Lige et indlæg fra mig der garanteret bare er pyller! Jeg har skåret mig i fingeren på et tidspunkt, og såret er lukket, men det klør, er rødt og lidt hævet der hvor såret er. Så der er nok gået betændelse i.. Er det noget jeg skal reagere på når jeg er gravid? Tænker bare om det går i blodet og kan skade den lille? Aner ikke en dyt om den slags

Er du stivkrampevaccineret? ring til lægen just in case..

Anmeld

23. januar 2014

Dina1987

Ja det kan også være det klør osv fordi det er ved at hele

Anmeld

23. januar 2014

ette1987

Michella2 skriver:

Er du stivkrampevaccineret? ring til lægen just in case..

Ja det er jeg på et eller andet tidspunkt... Telefon tiden er slut for i dag, så må se an til i morgen

Anmeld

23. januar 2014

ette1987

Juan skriver:

Ja det kan også være det klør osv fordi det er ved at hele

Okay det håber jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.