Av av av :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. januar 2014

Nadia1991

har så ondt i hofterne og det trækker nedad . Er i uge 12 imorgen, og smerterne vil bare ikke forsvinde. det gør ondt hvis jeg sidder for lang tid, og når jeg går. Det eneste jeg har der hjælper er faktisk at ligge ned. Hvilket jeg desværre ikke kan så meget da jeg er enlig mor så har min datter på snart 3 som jeg skal lege med osv jo. Nogen der ved hvad pokker det kan være .? Burde jeg ringe til lægen.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

Nadia1991

23. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Nadia1991 skriver:

har så ondt i hofterne og det trækker nedad . Er i uge 12 imorgen, og smerterne vil bare ikke forsvinde. det gør ondt hvis jeg sidder for lang tid, og når jeg går. Det eneste jeg har der hjælper er faktisk at ligge ned. Hvilket jeg desværre ikke kan så meget da jeg er enlig mor så har min datter på snart 3 som jeg skal lege med osv jo. Nogen der ved hvad pokker det kan være .? Burde jeg ringe til lægen.?

Ikke fordi at jeg tror (eller har forstand på) at det er noget du skal være bekymret for, men ville nok alligevel lige ringe og høre lægen… Om ikke andet så for at få ro i sindet.. 

Anmeld

23. januar 2014

Fine_007

Nadia1991 skriver:

Det lyder ikke for rart.. jeg synes også, at du skal ringe til lægen - fordi du ikke er længere henne end du er. Jeg tænker, at det er tidligt i graviditeten at have ondt på den måde.

Held og lykke med det

Anmeld

23. januar 2014

Michella2

Nadia1991 skriver:

Umiddelbart kunne det godt være bækkenløsning.. Nogen gange gir kroppen sig allerede tidligt fordi den ved den skal levere senere..?

jeg har døjet med bækkenløsning siden uge 15. Og er andensgangsgravid..  men ring uanset hvad alligevel til lægen og forhør dig ad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.