Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vil da lige vise hvad jeg fik lavet i sidste uge. Lavede først tæppet, og syntes også at resterne skulle bruges, så det blev til en lille bamse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til Majbørn skriver: Guuud - det er jeg helt vild med!!! Hvor er du dygtig! Lige min stil!!
Guuud - det er jeg helt vild med!!! Hvor er du dygtig! Lige min stil!!
Mange tak
Hvor er det bare fint.
Findusinde skriver: Eeeeej søde!!!! Tror da vist liiige jeg skal bestille sådan et sæt til blypper! :-D
Eeeeej søde!!!! Tror da vist liiige jeg skal bestille sådan et sæt til blypper! :-D
Selvfølgelig skal du da have det. Elsker når vennekredsen skal have babyer, så er der jo en anledning til at folde sine kreative evner ud
Findusinde skriver: Når jeg går på barsel så tager jeg altså symaskinen under armen og kommer til dig... ;-)
Når jeg går på barsel så tager jeg altså symaskinen under armen og kommer til dig... ;-)
Du skal være mere end velkommen
Benjamin09 skriver: Selvfølgelig skal du da have det. Elsker når vennekredsen skal have babyer, så er der jo en anledning til at folde sine kreative evner ud
Findusinde skriver: Uhhh det lyder godt.. ;-) ihh skal til md på tirsdag! Er nervøs og Er spændt på om Gunnar som en kollega kalder blyp vil vedkende sig et køn...:-D
Uhhh det lyder godt.. ;-) ihh skal til md på tirsdag! Er nervøs og Er spændt på om Gunnar som en kollega kalder blyp vil vedkende sig et køn...:-D
Ja det håber jeg den vil. Det kan jo også blive lidt kedeligt med alle de neutrale farver
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128