hurtig hjælp please!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
10 svar
2 synes godt om
23. januar 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Min søn har i nat haft et astma anfald, Vi har ikke oplevet det før når han har været rask, han har det kun når han har væretmeget snottet og haft bronkitis.

Kan han komme vugger alligevel?

Det er  en vigtig dag, han skal hilse på en ergoterapeut og vi har møde bagefter med pædagogerne.

Hvad gør jeg?

Han er frisk nu, men hoster og Det lyder som en søløve.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2014

serinasmor

sommerbarn<3 skriver:

Min søn har i nat haft et astma anfald, Vi har ikke oplevet det før når han har været rask, han har det kun når han har væretmeget snottet og haft bronkitis.

Det er  en vigtig dag, han skal hilse på en ergoterapeut og vi har møde bagefter med pædagogerne.

Hvad gør jeg?

Det kommer jo helt an på om du vurderer ham som syg eller rask ... Et astmaanfald er ikke = syg i min verden ... Så ville der være mange børn der ikke kunne komme afsted i flere måneder ad gangen

Anmeld

23. januar 2014

Ayasmor

sommerbarn<3 skriver:

Hvad gør jeg?

Det kunne godt lyde lidt som en omgang falsk strubehoste med den søløve agtige hosten. Hvordan er han ellers alment? Hvis det er falsk strubehoste er det desværre en hjemmedag

Anmeld

23. januar 2014

Palaja

Jeg ville ikke sende ham afsted. Det lyder som falsk strubehoste. Hvis han fortsætter med at lyde som en søløve ville jeg ringe til lægen, nogle gange kan det hjælpe med stereoidbehandling, hvis han da ikke allered får det for sin astma.
God bedring med ham

Anmeld

23. januar 2014

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
serinasmor skriver:

Det kommer jo helt an på om du vurderer ham som syg eller rask ... Et astmaanfald er ikke = syg i min verden ... Så ville der være mange børn der ikke kunne komme afsted i flere måneder ad gangen

Jeg vil vurdere ham rask ud over den mærkelige hoste, men har bestemt mig for at vi kun taget til mødet med ergoterapeuten og så til læge bagefter. Så må vores møde med pædagogerne vente.

Anmeld

23. januar 2014

sommerbarn<3

Ayasmor skriver:

Det kunne godt lyde lidt som en omgang falsk strubehoste med den søløve agtige hosten. Hvordan er han ellers alment? Hvis det er falsk strubehoste er det desværre en hjemmedag

Starter det som en anfald hvor de ikke kan trække vejret? Man kunne virkelig høre at luften næsten ikke kunne passere.

Anmeld

23. januar 2014

sommerbarn<3

Palaja skriver:

Jeg ville ikke sende ham afsted. Det lyder som falsk strubehoste. Hvis han fortsætter med at lyde som en søløve ville jeg ringe til lægen, nogle gange kan det hjælpe med stereoidbehandling, hvis han da ikke allered får det for sin astma.
God bedring med ham

Har også besluttet mig for vi kun taget ned og hilser på ergoterapeuten, og så til læge bagefter. Så må mødet med pædagogerne vente.

Anmeld

23. januar 2014

sommerbarn<3

Tak for svar alle 3

Anmeld

23. januar 2014

B&J

blive hjemme og kontakte lægen søløve = lyder ikke godt i mine øre...

Anmeld

23. januar 2014

Nadia1991

sommerbarn<3 skriver:

Hvad gør jeg?

Sådan har min datter været siden hun var 4 måneder, vi led desværre af en masse indlæggelser pga astma anfald . Det først stoppet her da hun blev snart 3 år.

du kan kontakte lægen som måske vil give noget Aeromir, det udvider luftvejene og hjælper de fleste. Det er altid rart at have hvis ens børn lider af astma .

desværre ingen solstråle historie herfra

men håber da at det ikke er så slemt som hvad vi måtte igennem , du får lige en 

Og god bedring til prinsen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.