Hvordan er det hos jer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.272 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. august 2009

Mor.sander

Tænkte på hvor meget i andre med weekend børn, deltager i forældremødre/barn -hjem samtaler i bønehaver, dagplejer og skole?

Mine børns fædre deltager overhoved ikke i noget som helst, det er min mand og jeg der deltager i alt.

Min mand deltager heller ikke i noget omkring sin datter, men det er fordi han først er blevet opmærksom på at han har ret til at få alt at vide og deltage i alt omkring hans datter eftersom de har fælles forældremyndighed, efter at vi fant sammen... Men det skal der laves om på nu, men vi er ikke sikker på hans x vil tage det så pænt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2009

Lone Jakobsen

hejsa
vil sige at ingen af mine børns fædre er ret gode til at deltage i hverken forældre møder eller andre arrangementer på skolen.
jeg har spurgt dem flere gange om jeg skal sige til når der er noget.... men tit er de ikke interesserede når det kommer til stykket.
det skal lige siges at de bor et pænt stykke væk....så nogen gange kan jeg godt forstå dem.
men ja...ellers deltager min mand og jeg kun.

Anmeld

6. august 2009

Honningblomst

Mine børns far han deltager selvfølgelig (for det er det sørme i min verden) i alt hvad der er...præcis som jeg gør...første skoledag, sport, møder, fester i skole og børnehave, han var i en forældregruppe der holdt fester osv i børnehaven.
Han giver dem lommepenge, er med indover og betaler halvdelen på de store ting osv osv osv...bare fordi vi ikek bor sammen, så har han jo stadig lyst til at være lige så meget med i deres liv.
Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.