hvor det vildt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
10 svar
17 synes godt om
22. januar 2014

justagirl

At man i morgen allerede runder 30+0 uger..

10 uger tilbage...

vægten siger omkring +13 kg.. synes det godt klaret alligevel! når jeg 3 måneder inden jeg blev gravid lige havde tabt 12 kg! skulder klap!

- men jo tættere på fødslen jeg kommer jo mere skræmt bliver jeg! - det at skulle være mor for første gang! til en lille prinsesse!

tankerne om.. bare vi nu ikke glider fra hinanden glemmer hinanden.. men inderst inde ved jeg vi nok skal klare det! når bare kærligheden er der!!!!

har virkelig haft en nem graviditet, så nem at jeg til tider har glemt jeg var gravid! men så er det den lille bisse har sparket for lige at minde mig om det! ..

havde lige en episode 24+0 hvor jeg måtte akut på fødegangen da jeg ikke kunne finde ud af at lytte til mig selv.. .. men efterfølgende er det gået fantastisk!!!

ville egentlig ikke så meget med dette opslag.. men bare ud med mine tanker!

HVOR ER DET FANTASTISK DET HELE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Dianabk

justagirl skriver:

At man i morgen allerede runder 30+0 uger..

10 uger tilbage...

vægten siger omkring +13 kg.. synes det godt klaret alligevel! når jeg 3 måneder inden jeg blev gravid lige havde tabt 12 kg! skulder klap!

- men jo tættere på fødslen jeg kommer jo mere skræmt bliver jeg! - det at skulle være mor for første gang! til en lille prinsesse!

tankerne om.. bare vi nu ikke glider fra hinanden glemmer hinanden.. men inderst inde ved jeg vi nok skal klare det! når bare kærligheden er der!!!!

har virkelig haft en nem graviditet, så nem at jeg til tider har glemt jeg var gravid! men så er det den lille bisse har sparket for lige at minde mig om det! ..

havde lige en episode 24+0 hvor jeg måtte akut på fødegangen da jeg ikke kunne finde ud af at lytte til mig selv.. .. men efterfølgende er det gået fantastisk!!!

ville egentlig ikke så meget med dette opslag.. men bare ud med mine tanker!

HVOR ER DET FANTASTISK DET HELE!

Hvor lyder det dejligt

Anmeld

22. januar 2014

Papillon

Hvor er det dejligt 

Jeg bliver ved med at ønske mig længere frem, glæder mig kun mere og mere til at få vores lille pige. Glæder mig endda til at opleve fødslen! Men samtidigt forsøger jeg også at nyde tiden og friheden bare sammen med kæresten

Hvad fik du lavet, siden du måtte en tur på fødegangen? 

Anmeld

23. januar 2014

justagirl

Papillon skriver:

Hvor er det dejligt 

Jeg bliver ved med at ønske mig længere frem, glæder mig kun mere og mere til at få vores lille pige. Glæder mig endda til at opleve fødslen! Men samtidigt forsøger jeg også at nyde tiden og friheden bare sammen med kæresten

Hvad fik du lavet, siden du måtte en tur på fødegangen? 

jeg fik voldsomme smerter.. og grunden til jeg fik dem var pga jeg var overbelastet pga jeg ikke kunne finde ud af lige at sætte mig ned og slappe af i fem minutter! .. men det har jeg lært efterfølgende!

Anmeld

23. januar 2014

Papillon

justagirl skriver:

jeg fik voldsomme smerter.. og grunden til jeg fik dem var pga jeg var overbelastet pga jeg ikke kunne finde ud af lige at sætte mig ned og slappe af i fem minutter! .. men det har jeg lært efterfølgende!

Godt det ikke gik værre end det så 

Anmeld

23. januar 2014

justagirl

Papillon skriver:

Godt det ikke gik værre end det så 

ja mon ikke! .. stod det til mig måtte hun hellere end gerne komme her om 7 uger:I hihihi.. terminen ligger nemlig på hendes far's fødselsdag:I

Anmeld

23. januar 2014

Papillon

justagirl skriver:

ja mon ikke! .. stod det til mig måtte hun hellere end gerne komme her om 7 uger:I hihihi.. terminen ligger nemlig på hendes far's fødselsdag:I

Det forstår jeg et eller andet sted godt, selvom jeg helst ville vente til 39+ og senest 41+0! Men vi har heller ingen fødselsdage, det kan falde sammen med

Anmeld

23. januar 2014

justagirl

Papillon skriver:

Det forstår jeg et eller andet sted godt, selvom jeg helst ville vente til 39+ og senest 41+0! Men vi har heller ingen fødselsdage, det kan falde sammen med

min mor fødte min og min bror 14-17 dage før s¨å må vi jo se om jeg gør kunsten efter:I

Anmeld

23. januar 2014

Papillon

justagirl skriver:

min mor fødte min og min bror 14-17 dage før s¨å må vi jo se om jeg gør kunsten efter:I

Jeg har i hvert fald for dig, at det går, som du ønsker

Anmeld

23. januar 2014

justagirl

Papillon skriver:

Jeg har i hvert fald for dig, at det går, som du ønsker

bare hun kommer ud efter 37+ ikke før! hun må gerne lige være færdigbagt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.