Jeg skrev igår et indlæg om at jeg var 9 uger henne og at jeg var begyndt at bløde.. (Skrev som anonym)
Der er stadigvæk ingen klumper dog frisk blod som kommer on and off.
Jeg ringede til lægen i håb om han kunne tage nogle blodprøver eller sende mig til scanning, men dette var slet ikke tilfældet. Han sagde det var meget naturligt at bløde på dette tidspunkt og ellers ville det være naturens måde at "rydde" op..
Det hjalp ingenting..
Så vi fik ringet til en privatklinik, som var så søde at presse os ind med det samme..
Inde i livmoderen, var et lille foster, svarende til uge 6. og ingen hjerteslag.

Den målte 6,4 mm. og sad lige så pænt..
Vi fik besked på at skulle ringe til lægen og sige hvad scanningen havde vist.. For så skulle de tage stilling til og det skulle hjælpes ud, eller om jeg bare måtte have masser af tålmodighed.
Og med den læge jeg har, er der slet ingen tvivl om at jeg fik få afvide at naturen nok skal tage sig af det..
Vi er egentlig okay afklaret med det, barnet var ikke planlagt.. Men SELVFØLGELIG var vi begyndt at glæde os enormt meget..
Så nu er vi blevet enige om at projekt baby går i gang lige så snart vi starter en ny cyklus.
Spørgsmålet er så bare hvor længe min krop vil være om at "rydde" op. .
Anmeld