Lifesum erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.316 visninger
9 svar
1 synes godt om
22. januar 2014

piap

godaften tøser

jeg er i gang med at brugen app´en lifesum og vil godt lige høre om der er nogen af jer der har erfaringer med et vægt tab??

jeg er sat til at skulle spise 1650 kcal om dagen med når jeg går i seng har jeg ca 200 kcal jeg ikke har spist for  men er virkelig mæt...

sker der noget ved at jeg ikke spiser alle mine kcal ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Kamulla

Altså din forbrænding ryger sig en tur når man ikke får de kalorier den har brug for, og så tager man på lige så snart manpiser for det man skal fordi kroppen er gået i faste.. Dvs den tager fedt og energi fra musklerne istedet... Taler af erfaring.. Fik et chok da jeg skulle noterer hvad jeg spiste hver dag i 10 dage og så derefter indse at jeg levede for mellem 800-1200 kcal dagligt... Og jeg var altså ikke tynd.. (Heller ikke tyk men normal)

Anmeld

22. januar 2014

Lykke:)

piap skriver:

godaften tøser

jeg er i gang med at brugen app´en lifesum og vil godt lige høre om der er nogen af jer der har erfaringer med et vægt tab??

jeg er sat til at skulle spise 1650 kcal om dagen med når jeg går i seng har jeg ca 200 kcal jeg ikke har spist for  men er virkelig mæt...

sker der noget ved at jeg ikke spiser alle mine kcal ?

Jeg synes det virker fantastisk! - 4 kilo siden 1/1

Anmeld

22. januar 2014

piap

Lykke:) skriver:

Jeg synes det virker fantastisk! - 4 kilo siden 1/1

spiser du alle dine kcal hver dag ??

Anmeld

22. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Fungerer også for mig tabte 7kg sidste år på 7uger  

Anmeld

22. januar 2014

piap skriver:

Ja, altså det den siger fra start af - uden motion, spiser jeg

Anmeld

22. januar 2014

piap

Mor11 skriver:

Fungerer også for mig tabte 7kg sidste år på 7uger  

tænker nemlig at hvis jeg f.eks. er i over skud mine kcal en dag og så måske går lidt over dagen efter sker der noget ved det ??

flot vægttab  

Anmeld

22. januar 2014

cnmigo

Har netop idag hentet den da en kollega anbefalede den.

Har prøvet at taste mine oplysninger for idag, og den står lige nu og "mangler" 51kcal for at blive en hel rund cirkel.

Men skal den det? Være hel rund eller hvad? Den stod tidligere med ca. 3/4 og var orange - så tilføjede jeg et "snack-måltid" og så blev den grøn og er nu næsten hele vejen rundt.

Men hvordan er den optimale cirkel?

Er det "mål" nederst til venstre jeg skal gå efter? Og så kan jeg justere lidt på det ved at dyrke lidt motion f.eks. eller?

Min står f.eks. med at jeg har indtaget lidt mere end hvad mit mål er - til gengæld har jeg så været ude at cykle en tur, som så trækkes fra.

Og så: hvordan sletter man hvis man har tilføjet et forkert måltid??

Andre gode fif?

Anmeld

22. januar 2014

piap

Lykke:) skriver:

Ja, altså det den siger fra start af - uden motion, spiser jeg

okay...

flot vægttab du har

tænker nemlig at hvis jeg f.eks. har 200 kcal i overskud en dag og så spiser for f.eks. 100 kcal mere end jeg skal en dag så vil der stadigvæk være et vægttab når en uge er gået ??

Anmeld

22. januar 2014

piap skriver:

okay...

flot vægttab du har

tænker nemlig at hvis jeg f.eks. har 200 kcal i overskud en dag og så spiser for f.eks. 100 kcal mere end jeg skal en dag så vil der stadigvæk være et vægttab når en uge er gået ??

Tak!
Ja, det vil jeg da gå ud fra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.