Erfaring med Køjeseng fra IKEA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. januar 2014

Morgensol

Vi vil gerne have køjeseng til vores piger, planen er at vi gerne vil have en fra flexa, men lige nu er pengene ikke til det. Vi SKAL have nye senge til dem inden for kort tid og derfor overvejer vi at købe en midlertidig, indtil vi har sparet sammen med til flexa sengen.

Men er der nogen der har erfaring med denne seng fra ikea? 

http://m.ikea.com/dk/da/catalog/products/art/00102452/

Er den holdbar nok Osv? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Morgensol

Op 

Anmeld

22. januar 2014

Kløver

Vi har sengen, og den er meget holdbar, og god kvalitet, ville ikke vælge en anden. Gider man ikke det rå træ ville jeg bare male den

Anmeld

22. januar 2014

Morgensol

Maja84 skriver:

Vi har sengen, og den er meget holdbar, og god kvalitet, ville ikke vælge en anden. Gider man ikke det rå træ ville jeg bare male den

åhh hvor dejligt at høre! planen er også at male den. den er nemlig lidt kedelig sys jeg.  

og hvem ved, det ka være vi blir så glade for den at vi dropper flexaen.

Anmeld

22. januar 2014

Giraffen

Morgensol skriver:

Vi vil gerne have køjeseng til vores piger, planen er at vi gerne vil have en fra flexa, men lige nu er pengene ikke til det. Vi SKAL have nye senge til dem inden for kort tid og derfor overvejer vi at købe en midlertidig, indtil vi har sparet sammen med til flexa sengen.

Men er der nogen der har erfaring med denne seng fra ikea? 

http://m.ikea.com/dk/da/catalog/products/art/00102452/

Er den holdbar nok Osv? 

vi har godt nok ikke køjeseng, men vi ville gerne ha en tremmeseng til vores pige, hvor tremmerne ku tages ud (som ved flexa)
vi fandt en brugt flexa til 150 i kanon god stand (råt træ), som vi så malede hvid

Jeg tror også at jeg en anden gang hellere vil købe for fx 500 kr brugt kvalitet, end hvad man kan få af ny seng for samme penge
jeg kender ikke til IKEAs senge, vi har selv masser af ting fra IKEA, noget har holdt fantastisk og andet går i stykker bare man kigger på det så lige på det område kan jeg ikke råde dig

Anmeld

22. januar 2014

Kløver

Morgensol skriver:

åhh hvor dejligt at høre! planen er også at male den. den er nemlig lidt kedelig sys jeg.  

og hvem ved, det ka være vi blir så glade for den at vi dropper flexaen.

Jeg var overrasket da vi samlede den, overvejer meget selv at male den når tiden er til at storebror og den kommende lillebror skal bruge værelset her har der i overkøjen sovet 1 voksen sammen med et barn, jeg har selv brugt underkøjen og der har ligget 2 voksne i underkøjen da vi havde overnattende gæster med deres børn
Det gode er også man selv kan sætte stigen i den side man vil og man kan flytte den hvis behovet ændres kan varmt anbefale den, og så kan man altid lade dem få en lidt dyrere seng de selv er med til st vælge når de bliver ældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.