Det gør ondt når jeg nyser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.437 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. august 2009

Dictes mor

Jeg vil bare høre, om der er nogen af jer andre, der har det sådan. Hvis jeg nyser, så gør det bare så ondt i maven at jeg næsten ikke kan trække vejret, men det går over ret hurtigt efter. Er der nogen af jer andre, der har haft det lidt ligesådan. Jeg ved ikke om det er noget jeg skal bekymre mig om.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2009

TbCp

Majastina skriver:

Jeg vil bare høre, om der er nogen af jer andre, der har det sådan. Hvis jeg nyser, så gør det bare så ondt i maven at jeg næsten ikke kan trække vejret, men det går over ret hurtigt efter. Er der nogen af jer andre, der har haft det lidt ligesådan. Jeg ved ikke om det er noget jeg skal bekymre mig om.

Jeg tænker om det kan være ligamenterne der gør ondt når du nyser. De begynder jo at give sig og man kan få ligamentssmerter, så det må også kunne mærkes i dem når man nyser.

Anmeld

2. august 2009

Dictes mor

Ja det kan du selvfølgelig have ret i. Så tager jeg det helt roligt igen. Det er jo klart, at der er en masse om arbejder og udvider sig, så der vil jo nok være en hel del ting, som man ikke er vant til at mærke, som man lige pludselig kommer til at mærke

Anmeld

2. august 2009

TbCp

Majastina skriver:

Ja det kan du selvfølgelig have ret i. Så tager jeg det helt roligt igen. Det er jo klart, at der er en masse om arbejder og udvider sig, så der vil jo nok være en hel del ting, som man ikke er vant til at mærke, som man lige pludselig kommer til at mærke

Jeg kan godt huske første gang je mærkede de ligamentsmerter, jeg blev virkelig bange for at der var noget galt.
Havde aldrig hørt om det før

Anmeld

2. august 2009

Dictes mor

Jeg har jo godt hørt ordet ligamentsmerter før, men aldrig rigtig vidst, hvad det egentlig går ud på. Men sådan er det jo med rigtig mange ting med det her graviditets halløj, så er det godt jeg har jer

Anmeld

2. august 2009

Bondepigen

TbCp skriver:

Jeg tænker om det kan være ligamenterne der gør ondt når du nyser. De begynder jo at give sig og man kan få ligamentssmerter, så det må også kunne mærkes i dem når man nyser.

Jeg tænkte det samme... Dog kan jeg ikke lige huske om det gjorde ondt når jeg nøs, men i hvert fald kunne det gøre ondt ved en forkert bevægelse, men jeg syntes dog det blev bedre længere hen i graviditeten.

Anmeld

2. august 2009

Karo

Jeg får ondt hvis jeg strækker mig for meget.

Det er helt normalt at man indimellem får nogle små smerter, så længe de ikke bliver meget slemme eller vare i lang tid så er der ikke noget at bekymrer sig om. Det hører med til at være gravid, det sammen gør bekymringerne desværer også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.