hvad kan man tage for denne jakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.430 visninger
10 svar
2 synes godt om
22. januar 2014

helle85

Jeg har fået denne jakke, og har fået af vide at hvis jeg ikke kan li den så kan jeg bare sælge den, men hvad kan man tage for sådan en jakke og hvordan kan man se om det er ægte pels?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

helle85

helle85 skriver:

Jeg har fået denne jakke, og har fået af vide at hvis jeg ikke kan li den så kan jeg bare sælge den, men hvad kan man tage for sådan en jakke og hvordan kan man se om det er ægte pels?

Kan man ikke sætte billeder ind fra mobilen?

Anmeld

31. januar 2014

helle85

nu fik jeg endelig lagt billederne ind

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. januar 2014

Kløver

Hmmm svært har ikke fordtand på sådan noget men umiddelbart mellem 500 og 1500kr alt efter materialet

Anmeld

31. januar 2014

helle85

Maja84 skriver:

Hmmm svært har ikke fordtand på sådan noget men umiddelbart mellem 500 og 1500kr alt efter materialet

der stå polyester og bomuld

Anmeld

31. januar 2014

Kløver

helle85 skriver:

der stå polyester og bomuld

Tja synes det er svært, hvis det ikke er rigtig pels så måske 7-800kr som startpris

Anmeld

31. januar 2014

Zelinasmor

Hvis ikke det er ægte pels, ville jeg ikke betale mere end maks 300kr når den bliver købt Brugt. Er pelsen ægte er det en helt anden sag 

Anmeld

31. januar 2014

modesty

helle85 skriver:

nu fik jeg endelig lagt billederne ind

Det ser helt bestemt ud til at være rigtig pels, og jeg tror måske at det er mink.

Ligger der ikke en pelsforretning et sted i nærheden, hvor du kan gå ind og høre om ikke de vil gøre dig en tjeneste og komme med et bud på hvad du kan sælge den for?

Anmeld

1. februar 2014

Julimik

Ud fra billederne (det er jo ikke altid helt let at se) ligner det meget ægte pels! 

Jeg ved dog intet om, hvad man kan sælge den slags for

Anmeld

1. februar 2014

helle85

modesty skriver:

Det ser helt bestemt ud til at være rigtig pels, og jeg tror måske at det er mink.

Ligger der ikke en pelsforretning et sted i nærheden, hvor du kan gå ind og høre om ikke de vil gøre dig en tjeneste og komme med et bud på hvad du kan sælge den for?

tak , nej det gør der desværre ikke, kan du evt forklare hvor dan man kan se forskel???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.