Hjertelyd 26+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
4 svar
1 synes godt om
22. januar 2014

Mariekjellerup90

Hej alle.

jeg var til jordmoder i dag, og han vokser rigtig godt, men så skulle vi måle hjertelyd, og den laver nogle dyk hele tiden, så den var ikke regelmæssigt. Hun ringede så til en overlæge, for at hører ham, hvad det kunne være, men han sagde, at det var meget normal. Ville hører om andre har prøvet det ? Han er meget aktiv og har været det siden uge 17, så tænker på at det kunne være det ? skal heldigvis til en scanning på tirsdag, men puha syns der er langt tid til. 

Hilseb marie 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

asff

Mariekjellerup90 skriver:

Hej alle.

jeg var til jordmoder i dag, og han vokser rigtig godt, men så skulle vi måle hjertelyd, og den laver nogle dyk hele tiden, så den var ikke regelmæssigt. Hun ringede så til en overlæge, for at hører ham, hvad det kunne være, men han sagde, at det var meget normal. Ville hører om andre har prøvet det ? Han er meget aktiv og har været det siden uge 17, så tænker på at det kunne være det ? skal heldigvis til en scanning på tirsdag, men puha syns der er langt tid til. 

Hilseb marie 

Ja helt normalt Min jordemoder sagde, det var et sundhedstegn. Min datters var aldrig reglmæssig, den dykkede også.

Anmeld

22. januar 2014

Miss P

Hun har sikkert stået og presset på din mave og stresses ham.

jeg oplevede det samme med min søn.

Der var der intet at være bange for.

Anmeld

22. januar 2014

Mariekjellerup90

Okay, hvor er det rart at hører at andre har oplevet det :-) man kan næsten ikke lade være med at blive lidt bange ..

Anmeld

23. januar 2014

Annette A

Min jordemoder sagde hun altid var så glad for når den dykkede og var uregelmæssig, for det var et tegn på at barnet var sundt og trives rigtig godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.