opstramning + vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
7 svar
7 synes godt om
22. januar 2014

Kamulla

Ja jeg er nok ikke den største men når man er 4kg fra højgravids vægten så er det altså ikke fedt.. gik igang slut dec med at spise sundt og træne igen.. syntes der er store fremskridt på kort tid.. håber billederne giver mening.. har tabt i alt 11cm siden d. 3. Jan til idag.. billederne (de sidste nye) er fra igår og beklager kvaliteten.. har kun tabt 1,5kg på vægten så rart at kunne se en forbedring via billederne..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Ayasmor

Man kan godt se, at du har fået smidt lidt cm hist og her. Det ser også ud som om, at du har fået trænet dine balder rigtig godt

Må dog sige, at jeg synes du bærer det rigtig flot med 4 kg. fra højgravids vægten Proportionerne passer meget fint sammen

Anmeld

22. januar 2014

Kamulla

Ayasmor skriver:

Man kan godt se, at du har fået smidt lidt cm hist og her. Det ser også ud som om, at du har fået trænet dine balder rigtig godt

Må dog sige, at jeg synes du bærer det rigtig flot med 4 kg. fra højgravids vægten Proportionerne passer meget fint sammen

Mange tak.. ja der bliver squattet på livet løs med vægt.. hehe går på nogle hold som er yderst effektive 4 gange om ugen

Og tak.. har ikke planer om at blive en pind men det har jeg heller aldrig været.. hehe. . Men lige nu har jeg også opbygget muskler som jeg ikke ejede da jeg blev gravid og før

Anmeld

22. januar 2014

Elbæk

Der er tydeligt en stor forskel! Hvor er det bare sejt gået! 

Anmeld

22. januar 2014

Ayasmor

Kamulla skriver:

Mange tak.. ja der bliver squattet på livet løs med vægt.. hehe går på nogle hold som er yderst effektive 4 gange om ugen

Og tak.. har ikke planer om at blive en pind men det har jeg heller aldrig været.. hehe. . Men lige nu har jeg også opbygget muskler som jeg ikke ejede da jeg blev gravid og før

Det går lige i balderne Her er det lidt forskelligt, hvad der squattes med. Oftest 12 eller 16 kg.

Det gør nu heller ikke så meget med lidt former til kvinder, men veltrænede former er nu ikke de værste Man kan i hvert fald godt se noget forandring

Anmeld

22. januar 2014

sommerc

Profilbillede for sommerc
Kamulla skriver:

Ja jeg er nok ikke den største men når man er 4kg fra højgravids vægten så er det altså ikke fedt.. gik igang slut dec med at spise sundt og træne igen.. syntes der er store fremskridt på kort tid.. håber billederne giver mening.. har tabt i alt 11cm siden d. 3. Jan til idag.. billederne (de sidste nye) er fra igår og beklager kvaliteten.. har kun tabt 1,5kg på vægten så rart at kunne se en forbedring via billederne..

hvad træner du og med hvor mange kg for baller? Vil gerne ha trænet min røv pæn men sys ik noget virker

Anmeld

22. januar 2014

Kamulla

sommerc skriver:

hvad træner du og med hvor mange kg for baller? Vil gerne ha trænet min røv pæn men sys ik noget virker

Jeg træner hold, funktionel (cross fitt) og bodypump.. det er primært squat af forskellig art vi træner baller med, også lounges..

Anmeld

22. januar 2014

Kamulla

Elbæk skriver:

Der er tydeligt en stor forskel! Hvor er det bare sejt gået! 

Tak.. men tænk engang at det er hårdt at cykle til stationen nu fordi ens ben og balder er så ømme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.