MME...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. marts 2008

Monica

Hey.

Hvor maget flaske får jeres poder? Har skåret Gustavs ned fra 3 til 2 idag... Han plejer at få en morgen, middag og aften. Men min SP sagde at jeg skulle skære ned... Så nu kom han ud og sove til middag uden flaske - må se hvorlænge han så sover...

Monica - Syns at det er svært...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2008

Loggidut

ca 3 får tif....men det er lidt op og ned, af og til kan jeg kyle 4 flasker i hende, og af og til kun 3...ja hun bestemmer lidt selv.
jeg syntes egentlig det er nemt at mærke hvornår hun trænger til den der stillestund med flasken....men som sagt, hun bestemmer det selv

Anmeld

25. marts 2008

bette

ingen mme her.. men en flaske vælling pr dag:-)

Anmeld

25. marts 2008

Tut

Hej,

Noah får slet ikke flaske mere...

Han nægter simpelthen, han skriger som en stukket gris hvis vi tilbyder ham flaske..

Han får sin mme/vælling i kop til måltiderne, samt at vi har blandet mme i maden

Mette

Anmeld

25. marts 2008

Lise

Hej, Simon får én flaske om dagen - 150-200 ml go'natmælk. Hvis han vågner om natten og jeg ikke kan få ham til at falde til ro igen så får han én mere...i nat fik han faktisk to :$ den lømmel... det er ham selv der har skåret ned. Jeg har tilbudt ham i løbet af dagen ml. måltiderne, men uanset hvor sulten han er vil han ikke ha' flasken - kun om aftenen/natten. Jeg prøver at blande en masse mme i hans mad så han får det han skal ha'. Lise

Anmeld

25. marts 2008

Sille

ja det har jeg også spekuleret på.. for freja får en 4 stk.. Ved ikke rigtig om det er for meget...???
Synes det er svært og også synd (jaja.. lidt pylremor...) at fjerne flaskerne allerede når hun er så glad for dem...

-sille

Anmeld

25. marts 2008

Tikki

Iza får 1 flaske med 200 ml mme om morgenen kl. 6 - det er det eneste tidspunkt, hun vil have mælk på og vil tage en flaske. Ellers vil hun kun drikke vand af glas. Det har været sådan i 1 måned nu.

/Jeanette

Anmeld

25. marts 2008

Nadi

Her får Oliver 1-2 flasker om dagen. Det afhænger af hvor tidligt han vågner, men ellers så får han en når han at falde i søvn på.

Go ide at trappe ned tror jeg, for der går jo ikke så længe før det er unødvendigt. Åh så er de ikke bebser mere :S Men heldigvis at de vokser!

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.