puha så kom kvalmen!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

243 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. januar 2014

siw84

Ja puha ha så kom kvamlen
puha kan slet ikke hænge sammen. Den kører bare det meste af dagen. Og det er bare så fremmed for mig for havde det slet ikke sådan da jeg ventede sebastian. Synes virkelig det er øv og håber bare det kun er det første tid jeg skal have det sådan.
for kan da godt forstå dem der døjer med det i hele graviditeten mister lidt glæden ved at være gravid.
Men ellers ud over kvalmen har jeg det rigtig godt og glæder mig til at skulle til lægen og lavet vandrejournal

hilsen en kvalm men lykkelig mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Mie89

siw84 skriver:

Ja puha ha så kom kvamlen
puha kan slet ikke hænge sammen. Den kører bare det meste af dagen. Og det er bare så fremmed for mig for havde det slet ikke sådan da jeg ventede sebastian. Synes virkelig det er øv og håber bare det kun er det første tid jeg skal have det sådan.
for kan da godt forstå dem der døjer med det i hele graviditeten mister lidt glæden ved at være gravid.
Men ellers ud over kvalmen har jeg det rigtig godt og glæder mig til at skulle til lægen og lavet vandrejournal

hilsen en kvalm men lykkelig mor

Puha - det er bare så træls ! Her døjede jeg med kvalme fra 7.uge til 15. uge og det var bare så udmattende og røv irriterende at skulle melde sig syg pga det ! 

Håber snart det går over for dig ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.