Smertestillende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
13 svar
3 synes godt om
22. januar 2014

Dianabk

Hej piger.

Jeg er 39+4 og skal åbenbart være så heldig at min visdomstand har valgt at kigge frem nu, det gør lidt ondt

Mener selv det kun er pamol/pinex jeg må tage til at lindre smerten, men husker jeg forkert og må tage noget som er lidt stærkere?

God dag til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

VIPpigen

Pamol/pinex/panodil er vidst de eneste du kan få i håndkøb til gravide. Ellers skal du vidst have fat i lægen...

Anmeld

22. januar 2014

Dianabk

VIPpigen skriver:

Pamol/pinex/panodil er vidst de eneste du kan få i håndkøb til gravide. Ellers skal du vidst have fat i lægen...

Hmmm.. Det er jeg ikke lige fan af idag øv hvor gør den ondt. Kan først få fat i lægen kl 13, men de vil nok ikke give noget yderligere...

Anmeld

22. januar 2014

Lilje82

Jeg tror ikke du får noget stærkere end det. Jeg døjede med en visdomstand i min graviditet, og det eneste var at tage pinex og skylle det og holde rent omkring det.

Anmeld

22. januar 2014

VIPpigen

Dianabk skriver:

Hmmm.. Det er jeg ikke lige fan af idag øv hvor gør den ondt. Kan først få fat i lægen kl 13, men de vil nok ikke give noget yderligere...

Nej. Tvivler desværre på det

Anmeld

22. januar 2014

Dianabk

Lilje82 skriver:

Jeg tror ikke du får noget stærkere end det. Jeg døjede med en visdomstand i min graviditet, og det eneste var at tage pinex og skylle det og holde rent omkring det.

Øv...

Anmeld

22. januar 2014

Team Putte

Dianabk skriver:

Hej piger.

Jeg er 39+4 og skal åbenbart være så heldig at min visdomstand har valgt at kigge frem nu, det gør lidt ondt

Mener selv det kun er pamol/pinex jeg må tage til at lindre smerten, men husker jeg forkert og må tage noget som er lidt stærkere?

God dag til jer alle.

Det lyder måske åndsvagt men prøv at skylle derinde med varm kamille the.. En god mundfuld og lad tanden søbe så ofte det behøves det virker her.. Det virker også at tygge derinde.. Jeg tygger V6 tyggegummi

Anmeld

22. januar 2014

Dianabk

Team Putte skriver:

Det lyder måske åndsvagt men prøv at skylle derinde med varm kamille the.. En god mundfuld og lad tanden søbe så ofte det behøves det virker her.. Det virker også at tygge derinde.. Jeg tygger V6 tyggegummi

Tror jeg vil prøve med the, men kan næsten ikke tygge min mad så tænker ikke jeg skal prøve med tyggegummi

Anmeld

22. januar 2014

Team Putte

Dianabk skriver:

Tror jeg vil prøve med the, men kan næsten ikke tygge min mad så tænker ikke jeg skal prøve med tyggegummi

prøv theen først og så tyggegummi hvis du magter det.. Man giver jo også små børn der får tænder noget at tygge på.. Det virker jeg bruger bare tyggegummi for at undgå krummer fra mad skulle lave ballade

Anmeld

22. januar 2014

LMX

Til tandlægen med dig og så skidtet revet ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.