Mobil sælger!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. januar 2014

bobbles

Er ved at tage uddannelse, men går i en flex klasse hvor der både er kontor og handel, og detail.

Men har besluttet mig at jeg helst vil være sælger af mobil telefoner, bærbar computere mm.

Nogen der ved hvad de cirka ligger i af løn, uddannet men uden erfaring?

Men ved ret meget om mobiler, og køber selv de nyeste ca hver 6-12 måned.

Håber der er nogen der kan svare mig på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

JuniMama

bobbles skriver:

Er ved at tage uddannelse, men går i en flex klasse hvor der både er kontor og handel, og detail.

Men har besluttet mig at jeg helst vil være sælger af mobil telefoner, bærbar computere mm.

Nogen der ved hvad de cirka ligger i af løn, uddannet men uden erfaring?

Men ved ret meget om mobiler, og køber selv de nyeste ca hver 6-12 måned.

Håber der er nogen der kan svare mig på det

Hvis det er sælger i butik, er lønnen ca. 17000-19000kr.

Hvis det er sælger via telefon (callcenter) så er den lidt lavere.

Hvis du gerne vil have en højere lønindkomst, skal du vælge noget indenfor kontor i stedet for, da lønnen er en del højere indenfor det område! Som nyuddannet kontor assistent ligger lønnen på ca. 21000-23000kr, alt efter om det er indenfor det offentlige eller i det private!

Du kan evt gå ind på HK's hjemmeside for at se lønstatistikker. Det varierer lidt alt efter hvor i landet man bor, og hvilke tillæg man kan forhandle sig til!

Anmeld

22. januar 2014

bobbles

JuniMama skriver:

Hvis det er sælger i butik, er lønnen ca. 17000-19000kr.

Hvis det er sælger via telefon (callcenter) så er den lidt lavere.

Hvis du gerne vil have en højere lønindkomst, skal du vælge noget indenfor kontor i stedet for, da lønnen er en del højere indenfor det område! Som nyuddannet kontor assistent ligger lønnen på ca. 21000-23000kr, alt efter om det er indenfor det offentlige eller i det private!

Du kan evt gå ind på HK's hjemmeside for at se lønstatistikker. Det varierer lidt alt efter hvor i landet man bor, og hvilke tillæg man kan forhandle sig til!

ja men ønsker ikke at være på kontor, vil gerne arbejde som sælger af elektronik, bla. elgiganten, telenor, mm. var bare lige interesseret i at vide hvad lønnen ligger på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.