sidste år tabte jeg 13-14 kg. I oktober mistede jeg gejsten, men holdte vægten. Blev enig med mig selv om at efter jul, så var det tid til at starte op igen.
lysten er der, intentionen er der, jeg er/var forholdsvis tæt på at komme under de 90, som jeg ikke har været siden jeg blev gravid med mit ældste barn for 8 år siden.
MEN
jeg æder som aldrig før og er konstant sulten - det er frygteligt!
Jeg ved ikke om grunden kan være at jeg for tiden tjekker diverse kure ud - dukan, stenalder, lchf osv osv. Tanken om alt det man IKKE må spise gør det hele uoverskuelig synes jeg og gør mig rundforvirret.
Så tænkte jeg at jeg kunne hoppe på go'kur, da jeg der bare skal hive madplaner og indkøbslister ud, men i guder der vil blive meget spildmad og tror også det er en ret dyr kur, synes de bruger mange ting som ikke plejer at være en del af mit køkkenbudget.
Jeg ønsker virkelig at komme i gang, men magter det ikke lige nu og det er ok, men det skræmmer mig at jeg æder og er konstant sulten. Sådan har jeg aldrig haft det før!
ved ikke hvad jeg vil med denne tråd, bare have mine tanker nedfældet et sted tror jeg..
Anmeld