allergi NU???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. januar 2014

*Pingvinen*

Hvad hulen kan der være i luften nu???
Jeg har pollenallergi, men det er jo kun om sommeren.
Mine øjne klør og min næse klør. Min store søn på 14 klager også over sine øjne. Han har også pollenallergi.
Men det er vinter og vi har sne her i Norden.... hvad mon det kan være...? Vi spiser som vi plejer - altså ingen nye madvarer.
Min søn plejer at have reseptpligtig øjendråber og næsespray, og jeg plejer at kan nøjes med håndkøbsmedicin. Men det er først fra april/maj af

Nogen der er kloge på allergi...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

*Pingvinen*

Ork, fik det skrevet under forkert side...

Anmeld

22. januar 2014

Dinsen

nu har vi ikke allergi, men her døjer både sønnen og jeg med næse og øjne der klør....

underligt

Anmeld

22. januar 2014

Chris86

Mine øjne klør og min næse klør. Min store søn på 14 klager også over sine øjne. Han har også pollenallergi.
Men det er vinter og vi har sne her i Norden.... hvad mon det kan være...? Vi spiser som vi plejer - altså ingen nye madvarer.
Min søn plejer at have reseptpligtig øjendråber og næsespray, og jeg plejer at kan nøjes med håndkøbsmedicin. Men det er først fra april/maj af

Måske el? Hvis man er allergisk overfor birkepollen, så kan man godt reagere på el nu...
Døjer selv med en masse allergi..

mente el

Anmeld

22. januar 2014

*Pingvinen*

Dinsen skriver:

nu har vi ikke allergi, men her døjer både sønnen og jeg med næse og øjne der klør....

underligt

Har nok automatisk ud fra, det er vores allergi, der driller. Men når ''ikke-allergikere'' også kan have øjne og næse, der klør - Ja så ved jeg da vist intet....

Anmeld

22. januar 2014

*Pingvinen*

Chris86 skriver:

Måske elm? Hvis man er allergisk overfor birkepollen, så kan man godt reagere på elm nu...
Døjer selv med en masse allergi..

Kan man godt reagere, når alt er frost udenfor?

Anmeld

22. januar 2014

Chris86

*Pingvinen* skriver:

Kan man godt reagere, når alt er frost udenfor?

Hehe laver fejl.. Plejer at google
Men læste fejl.. Det må være hassel.. Linker lige, så kan du selv lure

http://www.allergiguiden.dk/allmanhet/videnomaller gi/pollentyper/

Har i hund som i måske er begyndt at reagere på?

Anmeld

22. januar 2014

Tin

Profilbillede for Tin
*Pingvinen* skriver:

vores datter på 9, har i en længere periode (2-3mdr) døjet med næsen, kløe,nys mv. Efter en tur hos lægen fik hun konstateret støvmideallergi,allergi for katte og så græs, som jo ikke er aktuelt endnu....ved ikke om I evt kan være ramt af en ny allergi, udover det I allerede er i behandling for...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.