JEG tisser i bukserne :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

Morigen

Anonym skriver:

Ja jeg sjat tisser ofte har jeg fundet ud af... Bare der kommer en smule tryk på blæren, så "drypper" jeg en smule.. Det er hamrende irriterende!

det skal lige siges at min blære aldrig har været stærk, og jeg tit har kommet til at have et uheld hvis jeg har flækket af grin 

Men nu er det ret slemt efter jeg er blevet gravid, specielt efter jeg er blevet stor.. 

andre der oplever lignende?? Eller har oplevet??

vælger at være anno, da jeg har det mega pinligt med emnet  

Gynzone.dk de kan hjælpe dig med knibeøvelserne, jeg bruger dem også, de har også lavet en app til Iphonen der koster 13,- og hedder knibeøvelser.. ( har fået det anbefalet af en fysioterapeut )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Muhmi

Desværre en ret irriterende bivirkning ved at være gravid... Jeg pissede i bukserne konstant mens jeg var gravid, jeg har også altid haft nemt ved at komme til at tisse i bukserne hvis jeg grinte.. Ikke så inkontinens-nemt men har næsten altid bare gjort det ved kæmpe store grineture Efter jeg har født gør jeg det stadig hvis jeg virkelig hoster rigtig meget eller igen griner meget voldsomt... Men så er det bare på med et bind når jeg hoster og så ellers en masse øvelser for neden

Anmeld

22. januar 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Ja jeg sjat tisser ofte har jeg fundet ud af... Bare der kommer en smule tryk på blæren, så "drypper" jeg en smule.. Det er hamrende irriterende!

det skal lige siges at min blære aldrig har været stærk, og jeg tit har kommet til at have et uheld hvis jeg har flækket af grin 

Men nu er det ret slemt efter jeg er blevet gravid, specielt efter jeg er blevet stor.. 

andre der oplever lignende?? Eller har oplevet??

vælger at være anno, da jeg har det mega pinligt med emnet  

Knibeøvelser er vejen frem!  

Jeg oplevede det efter fødslen af min ældste - og hun blev født ved et kejsersnit  Her efter den sidste blev født har jeg ikke oplevet det endnu, for jeg er mere opmærksom på knibeøvelserne denne gang 

Anmeld

22. januar 2014

Anonym trådstarter

Morigen skriver:

Gynzone.dk de kan hjælpe dig med knibeøvelserne, jeg bruger dem også, de har også lavet en app til Iphonen der koster 13,- og hedder knibeøvelser.. ( har fået det anbefalet af en fysioterapeut )

Super, ej tusind tak for det 

Anmeld

22. januar 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Desværre en ret irriterende bivirkning ved at være gravid... Jeg pissede i bukserne konstant mens jeg var gravid, jeg har også altid haft nemt ved at komme til at tisse i bukserne hvis jeg grinte.. Ikke så inkontinens-nemt men har næsten altid bare gjort det ved kæmpe store grineture Efter jeg har født gør jeg det stadig hvis jeg virkelig hoster rigtig meget eller igen griner meget voldsomt... Men så er det bare på med et bind når jeg hoster og så ellers en masse øvelser for neden

Hihi det lyder fuldstændig som mig. Jeg er andengangsgravid, og efter første graviditet tissede jeg vitterligt stort i bukserne hver gang jeg grinte  Mest fordi en baby virkelig kan prutte højt, og det morede mig ret så meget i starten  Kunne slet ikke holde mig, det blev bedre med tiden vil jeg så luge tilføje. Men griner jeg stadig rigtig meget så kan jeg heller ikke holde mig..

må i gang med øvelserne 

Anmeld

22. januar 2014

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Knibeøvelser er vejen frem!  

Jeg oplevede det efter fødslen af min ældste - og hun blev født ved et kejsersnit  Her efter den sidste blev født har jeg ikke oplevet det endnu, for jeg er mere opmærksom på knibeøvelserne denne gang 

Ja jeg må hellere komme i gang, kan jeg godt se på det hele.. 

Anmeld

22. januar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Jeg har utrolig meget bækkenløsning, men er nervøs for at det vil fortsætte efter fødsel også.. 

Så er der endne større grund til at træne bækkenbunden.. Det er også godt for din bækkenløsning..

Få nogen øvelser af din fysioterapeut.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.