Tøj som gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
10 svar
5 synes godt om
21. januar 2014

Papillon

Jeg har rigtig svært ved at føle mig tilpas i mit tøj i øjeblikket, og kunne godt bruge noget inspiration til, hvordan man kunne klæde sig som gravid. Så kom endelig med råd og meget gerne billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

MetteS81

Jeg følger lige med her, har det på præcis samme måde 

Anmeld

21. januar 2014

WantingBaby2012

Papillon skriver:

Jeg har rigtig svært ved at føle mig tilpas i mit tøj i øjeblikket, og kunne godt bruge noget inspiration til, hvordan man kunne klæde sig som gravid. Så kom endelig med råd og meget gerne billeder

Jeg går meget med lange bluser/kjoler og et bælte helt oppe over maven. Det fremhæver på en flot måde. Får ihvertfald mange kommentare om at jeg bære det flot.

Og ellers bruger jeg små jakker ud over en tynd bluse som lukkes med en knap, det fremhæver også fint synes jeg. Måske jeg kan tage billede næste gang 

Anmeld

21. januar 2014

Sander&Vitus-Mor

Papillon skriver:

Nu spammer jeg dig lige til med billeder :-)
Men det er noget af det jeg går i, og føler mig tilpas i :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2014

Papillon

WantingBaby2012 skriver:

Jeg går meget med lange bluser/kjoler og et bælte helt oppe over maven. Det fremhæver på en flot måde. Får ihvertfald mange kommentare om at jeg bære det flot.

Og ellers bruger jeg små jakker ud over en tynd bluse som lukkes med en knap, det fremhæver også fint synes jeg. Måske jeg kan tage billede næste gang 

Det kan være jeg skal eftersøge mit skab for muligheder med bælter Tak for råd i hvert fald!

Anmeld

21. januar 2014

Papillon

VråJepsen skriver:

Nu spammer jeg dig lige til med billeder :-)
Men det er noget af det jeg går i, og føler mig tilpas i :-)

Det er kun dejligt med mange billeder til inspiration Tak for dem!

Anmeld

22. januar 2014

liten-mamma

Papillon skriver:

Her er fra da jeg var gravid  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Leggings og lange toppe med et bælte over maven. eller ventejeans med en bluse til, i stræk stof. Brugte stort set alle mine alm bluser under gravididitet fordi de næsten alle er med strech og i numselængde  

Anmeld

22. januar 2014

Papillon

liten-mamma skriver:

Her er fra da jeg var gravid  

Tak for billederne

Anmeld

22. januar 2014

Papillon

Mor11 skriver:

Leggings og lange toppe med et bælte over maven. eller ventejeans med en bluse til, i stræk stof. Brugte stort set alle mine alm bluser under gravididitet fordi de næsten alle er med strech og i numselængde  

Tak for svaret Det har jeg også forsøgt på, altså ventejeans med almindig top til, men mine toppe er begyndt at stumpe nu, hvilket ser lidt tosset ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.