18+3 og mange smerter i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
5 svar
1 synes godt om
21. januar 2014

elskeratværemor

Jeg er idag i uge 19, men jeg hsr rigtig mange smerter i underlivet... tænker de er ligaments smerter netop fordi det føltes som om det hele strækkes i livmoderen/siderne... er jeg den eneste eller havde i andre det også sådan på dette stadie af graviditeten??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Michelle21

sus1987 skriver:

Jeg er idag i uge 19, men jeg hsr rigtig mange smerter i underlivet... tænker de er ligaments smerter netop fordi det føltes som om det hele strækkes i livmoderen/siderne... er jeg den eneste eller havde i andre det også sådan på dette stadie af graviditeten??? 

Det er meget normalt, du skal jo tænke på baby vokser meget, og derfor skal din livmoder også vokse  

Anmeld

21. januar 2014

Papillon

Jeg er selv 18+5 og har for få timen ligget og klynket over smerter ude i siderne af underlivet Har oplevet det on/off siden slutningen af 1. trimester, og har fået at vide, at det er helt normalt!

Anmeld

21. januar 2014

elskeratværemor

Michelle21 skriver:

Det er meget normalt, du skal jo tænke på baby vokser meget, og derfor skal din livmoder også vokse  

Tak for svaret:-) jeg har ndtil nu ikke mærket noget til dem, men nu kan de mærkes og der blev jeg lidt nervøs om hvorvidt det var normalt eller ej

Anmeld

21. januar 2014

Michelle21

sus1987 skriver:

Tak for svaret:-) jeg har ndtil nu ikke mærket noget til dem, men nu kan de mærkes og der blev jeg lidt nervøs om hvorvidt det var normalt eller ej

Det var så lidt, jeg kender det alt for godt, jeg har også haft dem gennem hele graviditeten, nu er det bare plukveer der tager livet af mig  

Anmeld

30. januar 2014

san

sus1987 skriver:

HvordaN føles de smerter du har? Jeg har det også lige sådan, her der stikler det i siderne specialet når jeg skal rejse mig op fra gulvet eller sofaen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.