Nf scaning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. januar 2014

Anonym trådstarter

Hey alle jer derinde

jeg skal til nf scaning imorgen (12+5) 

og er nyskerig om

bliver alle scannet udvendig eller er der nogle af jer der bliv scannet indvendig ? Og hvor lang tid tar sådan en scaning? Og sker der andre ting til sådan en scaning som i synes jeg skal vide noget om? 

Tak på forhånd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Hey alle jer derinde

og er nyskerig om

bliver alle scannet udvendig eller er der nogle af jer der bliv scannet indvendig ? Og hvor lang tid tar sådan en scaning? Og sker der andre ting til sådan en scaning som i synes jeg skal vide noget om? 

Tak på forhånd 

Som udgangspunkt er det udvendig men er der nogle mål de ikke kan få pga baby ligger træls så scanner de indvendig hvis det kan hjælpe dem.

Anmeld

21. januar 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Hey alle jer derinde

og er nyskerig om

Tak på forhånd 

Hej 

Jeg fik af vide at de som udgangspunkt scanner udvendig med mindre de ikke kan få alle de mål de skal bruge.  

Til vores nf spurgte han kun om nogle små ting, så blev jeg scannet og det var det. Det tog ca 15-20 minutter. Selvom der i brevet stod ca40 minutter. Han påpegede dog at jeg var meget nem at scanne.  

Du skal dog huske at din blære helst skal være fuld da det gør scanningen nemmere

Held og lykke med det hele. 

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Dig og mig <3 skriver:

Hej 

Jeg fik af vide at de som udgangspunkt scanner udvendig med mindre de ikke kan få alle de mål de skal bruge.  

Til vores nf spurgte han kun om nogle små ting, så blev jeg scannet og det var det. Det tog ca 15-20 minutter. Selvom der i brevet stod ca40 minutter. Han påpegede dog at jeg var meget nem at scanne.  

Du skal dog huske at din blære helst skal være fuld da det gør scanningen nemmere

Fuld? jeg har hørt hver gang man skal scannes så skal det være med Tom blære? 

og tak for svar

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Som udgangspunkt er det udvendig men er der nogle mål de ikke kan få pga baby ligger træls så scanner de indvendig hvis det kan hjælpe dem.

Tak for svar

Anmeld

21. januar 2014

Papillon

Dig og mig <3 skriver:

Hej 

Jeg fik ellers besked på at gå ud og tømme blæren, da hun ikke kunne se noget for den 

Anmeld

21. januar 2014

justagirl

Dig og mig <3 skriver:

Hej 

ja.. min var også fuld, jeg blev bedt om at gå ud at tisse?

Anmeld

21. januar 2014

Frk.S

Blæren behøver ikke være fuld - men det er en fordel hvis der er lidt urin i den.

Begge gange er jeg blevet scannet uvendigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.