Hvilken tandpasta?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
10 svar
3 synes godt om
21. januar 2014

MaLu8

Hej. 

Hvilken tandpasta bruger i til jeres børn? Jeg er meget i tvivl om hvilken tandpasta jeg burde bruge, eller om det måske er nok med vand? Min datter er lige knap 1 år og har 8 tænder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Ayasmor

MaLu8 skriver:

Hej. 

Hvilken tandpasta bruger i til jeres børn? Jeg er meget i tvivl om hvilken tandpasta jeg burde bruge, eller om det måske er nok med vand? Min datter er lige knap 1 år og har 8 tænder.

Jeg har altid brugt zendium til min datter. Den er ikke så kraftig og skummende som eks. colgate og de fleste tandlæger anbefaler zendium, også til børn Sidenhen er vi skiftet til Aquafresh, hvor min datter var 4 år. Men det var udelukkende fordi, at jeg var græsk katolsk ift. brug af tandpasta og min kæreste, som jeg flyttede sammen med, brugte aqua

Anmeld

21. januar 2014

De3Guldklumper

MaLu8 skriver:

Hej. 

Har altid brugt voksen tandpasta fra de fik deres første tand.

Det er meget skiftende hvad vi bruger men oftest colgate eller aquafresh da det er på bud når vi handler

Anmeld

21. januar 2014

Maja88

Zendium

Anmeld

21. januar 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
MaLu8 skriver:

Hej. 

Zendium sensitive er absolut at foretrække til børn.

Anmeld

21. januar 2014

Mimic

MaLu8 skriver:

Hej. 

zendium sensitive eller zendium fresh mint (den grønne) ingen af dem er stærke og begge indeholder den mængde flour der anbefales af tandlægen

Anmeld

21. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Bruger det vi selv bruger og det variere meget. Vi køber bare det der nu lige er billigst der hvor vi handler. bare husk kun at bruge en lillebitte smule. Svarende til en klat på størrelse med din datters lillefingernegl.

Anmeld

22. januar 2014

MaLu8

Tak for svar allesammen. Må id og løbe noget zendium

Anmeld

23. januar 2014

Moma

Som alle skriver, så zendium. Det er, hvad tandlægerne anbefaler, at vi bruger.

Men ville lige tilføje, at du skal huske at der skal være 1450 ppm (står bag på tandpastaen med småt skrift), for at det er nok flour i.

Anmeld

23. januar 2014

B&J

ja vi bruger en børene tandpasta, men daniel kan bare ikke lig det andet og vi har prøvet og kæmpet men ja bare han for børste tænder og tandlægen roser dem jamen så er jeg tilfreds. det er dog også zendium  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.