39+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
9 svar
13 synes godt om
21. januar 2014

Dianabk

Kun 4 dage til termin

Tænk engang - for 32 uger siden tænkte jeg at der er jo en evighed til jeg rammer termin, men nu er jeg endelig så tæt på at se min lille guldklump.

Men alligevel føler jeg hver dag er en evighed og vil bare gerne have ham ud til os

Jeg er begyndt at havd mange pluk veer som gør ret ondt, så håber det er tegn på han snart melder sin ankomst har jo været så heldig ikke at have mærket nogen i løbet af graviditeten før her til sidst.

Maven er sunket lidt og jeg har svært ved at nå ned til tæerne, så får hjælp om aften til at få bukser/leggings og strømper af nu

I skal ikke snydes for billederne - for at det er de sidste mave billeder der kommer fra mig, næste gang er det af lillefisen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Michelle21

Dianabk skriver:

Kun 4 dage til termin

Tænk engang - for 32 uger siden tænkte jeg at der er jo en evighed til jeg rammer termin, men nu er jeg endelig så tæt på at se min lille guldklump.

Men alligevel føler jeg hver dag er en evighed og vil bare gerne have ham ud til os

Jeg er begyndt at havd mange pluk veer som gør ret ondt, så håber det er tegn på han snart melder sin ankomst har jo været så heldig ikke at have mærket nogen i løbet af graviditeten før her til sidst.

Maven er sunket lidt og jeg har svært ved at nå ned til tæerne, så får hjælp om aften til at få bukser/leggings og strømper af nu

I skal ikke snydes for billederne - for at det er de sidste mave billeder der kommer fra mig, næste gang er det af lillefisen.

Fin mave søde  for dig

Anmeld

21. januar 2014

Dianabk

Michelle21 skriver:

Fin mave søde  for dig

Tak

Anmeld

21. januar 2014

JacobsMoar

Fin mave

Er sikker på baby snart kigger ud, om ikke andet er der da ikke nogle der er blevet boede derinde

Anmeld

21. januar 2014

Dianabk

JacobsMoar skriver:

Fin mave

Er sikker på baby snart kigger ud, om ikke andet er der da ikke nogle der er blevet boede derinde

Det er nemlig lige det satser stærkt på han snart kommer ud

Anmeld

21. januar 2014

BigHope13

Så spændende altså. En rigtig flot mave du har dig

Anmeld

21. januar 2014

Dianabk

BigHope13 skriver:

Så spændende altså. En rigtig flot mave du har dig

Mange tak

Ja, der bliver gættet meget i familien om hvornår det sker. Det næste gæt er på fredag og det næste er lørdag på termin så nu må vi se

Anmeld

21. januar 2014

B&J

ihh hvor er det spænde også tæt på nu sender da lige en håndful veer i din retning..

og hvor har du en smuk mave

Anmeld

21. januar 2014

Dianabk

B&J skriver:

ihh hvor er det spænde også tæt på nu sender da lige en håndful veer i din retning..

og hvor har du en smuk mave

Mange tak - syntes selv den fylder en del i landskabet nu men som min JM siger så er han en stor basse, så alt andet ville være underligt

Den håndfuld veer bliver modtaget med kyshånd og modtager gerne flere

Anmeld

21. januar 2014

B&J

Dianabk skriver:

Mange tak - syntes selv den fylder en del i landskabet nu men som min JM siger så er han en stor basse, så alt andet ville være underligt

Den håndfuld veer bliver modtaget med kyshånd og modtager gerne flere

jaaa så skal boligen være stor når bassen er stor der inde

og jaaa sender en helt masse til dig så vi håber det snart går igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.