så er det på tide at melde sig ind her !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
11 svar
6 synes godt om
21. januar 2014

AnonymMor

jaa nu går den ikke længere !!! NU starter projekt TAB DIG FATASS !!  ( man må godt mobbe sig selv ) hehe 

Jeg har lige betalt den aller første faktura til et træningscenter i mit liv  NU skal der altså ske noget såå går all in og begynder at træne så må vi håbe det kan give resultater.. det SKAL det  

jeg skal selvfølgelig også omlægge kosten og leve sundere + spise meget mindre.. men hvis andre kan så kan jeg også 

mit mål er at tabe ca 30 kg så det er bare med at komme igang  

Nå men ret så ligegyldig indlæg herfra men skulle lige ud med at motivations boost til mig selv   

god dag derude 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

L&V

Rinepigen skriver:

jaa nu går den ikke længere !!! NU starter projekt TAB DIG FATASS !!  ( man må godt mobbe sig selv ) hehe 

Jeg har lige betalt den aller første faktura til et træningscenter i mit liv  NU skal der altså ske noget såå går all in og begynder at træne så må vi håbe det kan give resultater.. det SKAL det  

jeg skal selvfølgelig også omlægge kosten og leve sundere + spise meget mindre.. men hvis andre kan så kan jeg også 

Nå men ret så ligegyldig indlæg herfra men skulle lige ud med at motivations boost til mig selv   

god dag derude 

Sådan.. Det første skridt er jo beslutningen så du er da på rette vej.. Held og lykke med det

Anmeld

21. januar 2014

AnonymMor

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Sådan.. Det første skridt er jo beslutningen så du er da på rette vej.. Held og lykke med det

tusind tak 

Anmeld

21. januar 2014

MarianneRubi

Fedt
Håber du opdatere engang imellem så man ka følge med i hvordan det går

Anmeld

21. januar 2014

incognito

Det er bare så rart, når man endelig kommer i gang med et vægttab. Jeg er selv i gang, og jeg har tabt mig lidt over 15 kg indtil videre, og jeg mangler så stadigvæk omkring de 20 kg.

Held og lykke med vægttabet! 

Anmeld

21. januar 2014

Pcokate

Rinepigen skriver:

god dag derude 

Anmeld

21. januar 2014

*Pingvinen*

Stort tillykke med dit første skridt på vejen. Dét i sig selv er ikke mindre end FLOT!!

Også vil jeg anbefale dig at smide vægten ud, finde centimetermålet frem også kigge på livsstilsændringer og herved kostændringer (skriver en Stenalderkost''fanatiker'')

Anmeld

22. januar 2014

AnonymMor

MarianneRubi skriver:

Fedt
Håber du opdatere engang imellem så man ka følge med i hvordan det går

det skal jeg nok  

Anmeld

22. januar 2014

AnonymMor

incognito skriver:

Det er bare så rart, når man endelig kommer i gang med et vægttab. Jeg er selv i gang, og jeg har tabt mig lidt over 15 kg indtil videre, og jeg mangler så stadigvæk omkring de 20 kg.

Held og lykke med vægttabet! 

wow hvor er det flot  jeg håber at jeg ligesom dig kan opnå store resultater  

og tusind tak 

Anmeld

22. januar 2014

AnonymMor

*Pingvinen* skriver:

Stort tillykke med dit første skridt på vejen. Dét i sig selv er ikke mindre end FLOT!!

Også vil jeg anbefale dig at smide vægten ud, finde centimetermålet frem også kigge på livsstilsændringer og herved kostændringer (skriver en Stenalderkost''fanatiker'')

tusind tak  ja har godt overvejet at bruge cm mål i stedet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.