hvornår bør man teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
10 svar
3 synes godt om
21. januar 2014

Anonym trådstarter

Ved ikke lige om kategorien er den rigtige, men det er jo ikke ligefrem for vi "prøver at blive gravide".

Jeg fødte vores skønne søn for ca. 4 mdr. siden.

Fik min første menstruation efter fødsel for 5 uger siden.

som nogen jo så har regnet ud er jeg i princippet gået en uge over tid. Min cyklus var ikke regelmæssig inden graviditet og derfor forventer jeg jo ikke den er blevet det nu, men hvornår bør jeg forvente den igen?

Har ingen tegn på hverken det ene eller det andet, synes måske jeg havde lidt mens smerter i sidste uge, men der kom aldrig menstruation ud af det.

Synes bare ikke jeg vil bruge en masse penge på test, når det nu som sagt er uregelmæssig...

og ja, der har været et par upsere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Mariam90

Anonym skriver:

Ved ikke lige om kategorien er den rigtige, men det er jo ikke ligefrem for vi "prøver at blive gravide".

Jeg fødte vores skønne søn for ca. 4 mdr. siden.

Fik min første menstruation efter fødsel for 5 uger siden.

som nogen jo så har regnet ud er jeg i princippet gået en uge over tid. Min cyklus var ikke regelmæssig inden graviditet og derfor forventer jeg jo ikke den er blevet det nu, men hvornår bør jeg forvente den igen?

Har ingen tegn på hverken det ene eller det andet, synes måske jeg havde lidt mens smerter i sidste uge, men der kom aldrig menstruation ud af det.

Synes bare ikke jeg vil bruge en masse penge på test, når det nu som sagt er uregelmæssig...

og ja, der har været et par upsere

Tillykke med babyen.

vil i gerne have en til baby allerede nu eller er det en upser hvis du finder ud af at du er gravid igen?

syns at du skal op til din læge og lave test for at være sikker og evt. få noget P-piller indtil i klar til en mere baby  Mange som blir gravide lige efter fødslen fordi de glemmer alt om P-piller hehe håber det bedste for dig.

Anmeld

21. januar 2014

Loan

Hvis du er en uge over nu, så ville jeg da løbe en pakke og teste. Enten er der noget eller os er den bare uregelmæssig.

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Mariam90 skriver:

Tillykke med babyen.

vil i gerne have en til baby allerede nu eller er det en upser hvis du finder ud af at du er gravid igen?

syns at du skal op til din læge og lave test for at være sikker og evt. få noget P-piller indtil i klar til en mere baby  Mange som blir gravide lige efter fødslen fordi de glemmer alt om P-piller hehe håber det bedste for dig.

nej, vi ville godt lige vente et års tid med en ny lille

men da vi havde meget svært ved at lave vores søn ønsker jeg ikke at starte på piller..

må nok hellere få taget en test en af dagene. har kun digital til at ligge og den vil er jeg for nærig til at bruge, når det højst sandsynligt bare er forsinket

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Loan skriver:

Hvis du er en uge over nu, så ville jeg da løbe en pakke og teste. Enten er der noget eller os er den bare uregelmæssig.

tak for svar..

ja må nok hellere bare få mig taget sammen og få taget den test

der er bare så mange tanker, det er lettere at udskyde og sige at den nok bare er forsinket ville ikke lige kunne forholde mig til ny graviditet allerede

Anmeld

21. januar 2014

JH12

Jeg synes du skulle prøve og teste..
Selvom det er uregelmæssigt, synes jeg det virker lidt længe at gå en uge over tid..

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Joyce1986 skriver:

Jeg synes du skulle prøve og teste..
Selvom det er uregelmæssigt, synes jeg det virker lidt længe at gå en uge over tid..

tak. må jeg nok hellere...

bare lettere at skyde det hen med at det bare er forsinket

kan ikke lige forholde mig til en ny graviditet nu... eller jo, hvis jeg kunne få lov at gå 1½ år som gravid passede det mig fint

Anmeld

21. januar 2014

JH12

Anonym skriver:

tak. må jeg nok hellere...

bare lettere at skyde det hen med at det bare er forsinket

kan ikke lige forholde mig til en ny graviditet nu... eller jo, hvis jeg kunne få lov at gå 1½ år som gravid passede det mig fint

Hvis du er gravid og ønsker at beholde barnet kommer der til at være 13-14 måneder imellem dem..

men synes da du skal teste, så skal du heller ikke gå og bruge din tid på at tænke over det - hvis den er negativ.

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Joyce1986 skriver:

Hvis du er gravid og ønsker at beholde barnet kommer der til at være 13-14 måneder imellem dem..

men synes da du skal teste, så skal du heller ikke gå og bruge din tid på at tænke over det - hvis den er negativ.

ha ha. prøvede lige terminsberegner for sjov. nøjagtig samme terminsdato som sidst, bare nyt årstal

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

clearblue sagde IKKE gravid godt nok ikke morgenurin, men clearblue plejer at være ret gode og sidst kunne jeg teste positiv 4+ nat og dag det ville være fint med samme terminsdato, bare først i 2015

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.