Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Carina:-) skriver: Dejligt. Der er ikke noget bedre end at se enden på et langt sejt træk.
Dejligt.
Der er ikke noget bedre end at se enden på et langt sejt træk.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
serinasmor skriver: Jeg er nødt til lige at dele min glæde Igår fik vi betalt det mindste af vores lån ud - hele 12 mdr før tid .... Så er vi 1 skridt tættere på drømmen om eget hus Pengene der bliver frigivet går direkte til merbetaling på det større lån - det samme gør overskydende penge fra hver måned .. så kan vi også betale den ud før tid Der er lys for enden af tunnelenJeg ville egentlig ikke meget andet med dette indlæg end at sige til alle i samme situation: Hold ud det betaler sig
Jeg er nødt til lige at dele min glæde Igår fik vi betalt det mindste af vores lån ud - hele 12 mdr før tid .... Så er vi 1 skridt tættere på drømmen om eget hus Pengene der bliver frigivet går direkte til merbetaling på det større lån - det samme gør overskydende penge fra hver måned .. så kan vi også betale den ud før tid Der er lys for enden af tunnelenJeg ville egentlig ikke meget andet med dette indlæg end at sige til alle i samme situation: Hold ud det betaler sig
Det er bare så dejligt sådan noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128