2. gangs gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
11 svar
1 synes godt om
20. januar 2014

Nadia1991

Hvornår mærkede i liv første gang.? har hørt man kan mærke det tidligere når man er 2 gangs gravid :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

Michella2

Nadia1991 skriver:

Hvornår mærkede i liv første gang.? har hørt man kan mærke det tidligere når man er 2 gangs gravid :-)

Jeg har mærket liv hver dag siden udgangen af uge 17  Men min moderkage er også bagudvendt, så fik af vide jeg ville kunne mærke meget tidligt  Dette er min anden graviditet.. Den første mærkede jeg liv noget senere.. 20+ mener jeg 

Anmeld

20. januar 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
Nadia1991 skriver:

Er 20+1 og mærker ikke rigtigt noget endnu - og kan ikke huske hvordan det var sidst. Min moderkage ligger foran, så tror det er derfor ! Ved min datter mærkede jeg først noget ved uge 24 !

//Mette

Anmeld

20. januar 2014

Mor Christa

MIn moderkage er bagudvendt, jeg mærkede liv fra omkrig uge 15 Farmand kunne mærke fra omkring 18 og har mærket liv hver dag siden uge 18 også ca ))

Anmeld

21. januar 2014

Clisolka

Nadia1991 skriver:

Jeg mærkede omkring 15+ 

Anmeld

21. januar 2014

Mor til Majbørn

Michella2 skriver:

Jeg har mærket liv hver dag siden udgangen af uge 17  Men min moderkage er også bagudvendt, så fik af vide jeg ville kunne mærke meget tidligt  Dette er min anden graviditet.. Den første mærkede jeg liv noget senere.. 20+ mener jeg 

faktisk akkurat samme situation her

Uge 17 anden gang (moderkage ligge for neden) , og vist uge 20 eller 21 første gang (moderkage foran)

Anmeld

21. januar 2014

Nov26

Første gang mærkede jeg ikke rigtig noget før han var så stor så man

Kunne se han lå i højre side. Denne gang har  jeg kunne mærke lidt fra uge 18

Anmeld

21. januar 2014

MetteS81

I min første graviditet mærkede jeg liv 18+3, og i denne har jeg mærket små puf allerede nu...er 13+5 

Anmeld

21. januar 2014

Nadia1991

Ej hvor jeg glæder mig til at mærke den lille :-) er Idag 11+4, så bliver spændene hvornår jeg kan mærke bebz. hvad uge fik i så kønnet af vide? har hørt mange har fået det af vide i ca 14+, kunne være sjovt at høre jeres :-)

Anmeld

21. januar 2014

MMOGM

Nadia1991 skriver:

Mærkede liv uge 15+ anden gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.