Smerter/jag i skeden og ondt i maven 39+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor Christa skriver:

Bestemt ikke! Men hvis din mave blive hård imens der er smerter, og der endda måske er et mønster i det, så kunne det da godt lyde som om du er på vej i fødsel 

Håber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

Mor Christa

Nogen update???  

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor Christa skriver:

Nogen update???  

Har ikke haft så ondt idag som igår og mine pluk veer er ikke så voldsomme idag heller.

Men baby har været meget rolig idag, tænker det er fordi baby er træt efter al den aktivitet igår...

Håber baby bare lader op til at komme ud.

Anmeld

21. januar 2014

Mor Christa

Anonym skriver:

Har ikke haft så ondt idag som igår og mine pluk veer er ikke så voldsomme idag heller.

Men baby har været meget rolig idag, tænker det er fordi baby er træt efter al den aktivitet igår...

Håber baby bare lader op til at komme ud.

Ah dammit, jeg troede ski jeg ville høre fra dig at du havde født Jamen jeg sender en masse vestøv i din retning, og krydser for at bettebaby er klar til at møde sine forældre 

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor Christa skriver:

Ah dammit, jeg troede ski jeg ville høre fra dig at du havde født Jamen jeg sender en masse vestøv i din retning, og krydser for at bettebaby er klar til at møde sine forældre 

Det ville være lækkert hvis baby var kommet ud Jeg modtager gerne masser af ve støv

Anmeld

23. januar 2014

Milas14

Jeg er i uge 36 og har det nøjagtig som du beskriver.. Det gør Nas!... Jeg har så osse blødt lidt ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.