Hej de damer.
Jeg vil bare lige sige, at vi drager på campingtur i morgen, og er væk til på torsdag. Jeg er nok ikke online i mellemtiden, så alle jer dejlige unger der har fødselsdag fra nu og til torsdag, jeg vil hermed ønske jer et stort tillykke med dagen, og håber I får en dejlig fødselsdag med jeres familier.
Vi skal campere i Jambo feriepark, som har ry for at være Dk's bedste campingplads. Det ligger mellem Blokhus og Løkken. Det er en 5 stjernet campingplads, så jeg må indrømme at jeg forventer lidt luksus. Det ligger en spytklat fra Fårup sommerland, så der tager vi ind, en af de få dage vi får med godt vejr. :-)
Når vi så kommer hjem torsdag aften, så skal der gøres klar til fejre Mads om fredagen, hvor hele familien kommer på besøg. Han fylder først år om lørdagen, men der er vi ikke hjemme i år, så familien kommer og fejrer ham om fredagen. Der bliver drøn på de sidste feriedage, men det er nok ok. Jeg ser ikke ligefrem frem til at starte på job igen, men det vil jeg tænke på næste weekend.
Jeg håber I får en god uge allesammen.
Knus fra st.
Anmeld