Camping, tillykke og endnu en uges ferie.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. august 2009

st

Hej de damer.

Jeg vil bare lige sige, at vi drager på campingtur i morgen, og er væk til på torsdag. Jeg er nok ikke online i mellemtiden, så alle jer dejlige unger der har fødselsdag fra nu og til torsdag, jeg vil hermed ønske jer et stort tillykke med dagen, og håber I får en dejlig fødselsdag med jeres familier.

Vi skal campere i Jambo feriepark, som har ry for at være Dk's bedste campingplads. Det ligger mellem Blokhus og Løkken. Det er en 5 stjernet campingplads, så jeg må indrømme at jeg forventer lidt luksus. Det ligger en spytklat fra Fårup sommerland, så der tager vi ind, en af de få dage vi får med godt vejr. :-)

Når vi så kommer hjem torsdag aften, så skal der gøres klar til fejre Mads om fredagen, hvor hele familien kommer på besøg. Han fylder først år om lørdagen, men der er vi ikke hjemme i år, så familien kommer og fejrer ham om fredagen. Der bliver drøn på de sidste feriedage, men det er nok ok. Jeg ser ikke ligefrem frem til at starte på job igen, men det vil jeg tænke på næste weekend.

Jeg håber I får en god uge allesammen.

Knus fra st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Stumpen

Bedre sent end aldrig..

Håber at I har haft en rigtig god ferie med masser af hygge og luksus
Glæder mig til at høre om jeres ferie og se billeder....

Anmeld

3. august 2009

Charlie

Rigtig god tur  Og så lige et tak for lykønskningen, Marcus er en af dem, der falder ind under den, han har nemlig fødselsdag på onsdag

Jeg sender en masse ønsker om dejligt vejr til jer  

Knus D

Anmeld

4. august 2009

Munder

Håber I nyder ferien, selvom vejret ikke viser sig fra sin bedste side.

Sidder selv og tæller dage til ferie, skal have ferie på fredag weeeee

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.