Drenge værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
8 svar
5 synes godt om
20. januar 2014

Timmner

Jeg var lige ude og købe det her til min søns værelse .. Synes det er mega fedt .. Andre som har noget fedt på deres børns værelse ..??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

M &.I

Timmner skriver:

Jeg var lige ude og købe det her til min søns værelse .. Synes det er mega fedt .. Andre som har noget fedt på deres børns værelse ..??

flot hvor har du købt den henne??   desværre hans værelse er lille så ingen pynt bare tremmeseng puslekommode og masser af legetøj har ingen ide om hvordan man pynter værelse  

Anmeld

20. januar 2014

Timmner

I&M skriver:

flot hvor har du købt den henne??   desværre hans værelse er lille så ingen pynt bare tremmeseng puslekommode og masser af legetøj har ingen ide om hvordan man pynter værelse  

Købte det i en speciel butik som hedder incado i Esbjerg synes det er ret sødt

Anmeld

20. januar 2014

M &.I

Timmner skriver:

Købte det i en speciel butik som hedder incado i Esbjerg synes det er ret sødt

den er meget flot 

Anmeld

20. januar 2014

M &.I

koster den ikke 89kr

Anmeld

20. januar 2014

Timmner

I&M skriver:

koster den ikke 89kr

Hvad koster hvad ?

Anmeld

20. januar 2014

M &.I

Hvad koster hvad ?

den første billede du har ..Wallstickers

Anmeld

20. januar 2014

MHB

Min søns værelse er ikke så stort så vi har lavet hans ene væg til en skov og er selv meget glade for resultatet  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. januar 2014

LilleSmølf

Timmner skriver:

Jah!

Vores har også den der "sweet dreams", der der så bare måne og stjerner til.

Så er der en STOOOOR Mickey Mouse wallsticker og en stor wallsticker med et træ med forskellige dyr.

Han har 3D dinoer på puslekommoden og 3D dyr på døren og tremmesengen (man kan/kunne få dem i Tiger).

Og så har jeg malet lidt på hans værelse, så han har et Mickey Mouse formet hovede rundt om enden af tremmesengen lavet af små individuelle Mickey Mouse hoveder (spørg lige om det tog 100 år!) samt forskellige farvede og forskellige størrelse cirkler på væggen.

Det er ikke sådan at det passer sammen, men det ligner et børnevørelse 100%

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.