Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mamalou skriver: Hvor har du fået den ABC plakat?
Hvor har du fået den ABC plakat?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her er Pennys værelse fra i sommers.. der er lige nu ved at ske ændringer derinde, så har self ikke nogen billeder af hvordan det kommer til at se ud.-Sheila
Den hvide "boghylde/holder" der hænger på væggen, hvad hedder den og kan du sige hvor de kan købes??
Morigen skriver: Den hvide "boghylde/holder" der hænger på væggen, hvad hedder den og kan du sige hvor de kan købes??
Mom In The Making skriver: Den er købt i Bilka for noget tid siden. til 89kr. Tror desværre ikke de har den længere. Men på dba er der ofte nogen til salg.
Den er købt i Bilka for noget tid siden. til 89kr. Tror desværre ikke de har den længere. Men på dba er der ofte nogen til salg.
Morigen skriver: Du kan ikke huske hvad den hedder?? det kan være man kan google den frem
Du kan ikke huske hvad den hedder?? det kan være man kan google den frem
Papillon skriver: Vi har slet ikke et ekstra værelse endnu, men jeg tænker allerede indretning Jeg vil meget gerne se din piges værelse, og jeg er særligt interesseret i de ikke alt for lyserøde, prinsesseinspirerede værelser - men alle er selvfølgelig velkomne!
Vi har slet ikke et ekstra værelse endnu, men jeg tænker allerede indretning
Jeg vil meget gerne se din piges værelse, og jeg er særligt interesseret i de ikke alt for lyserøde, prinsesseinspirerede værelser - men alle er selvfølgelig velkomne!
Jeg har to skønne piger en på 2 og en på 5 her er deres værelser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128