Findes der opskrifter på nettet hvor kalorie-....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. januar 2014

Leneur

indtaget er udregnet? SKAL simpelthen i gang med det vægttab men er nødsaget til at lave madplan og handle ind, så jeg ikke falder i men da det er meget omfattende at skulle indtaste hver enkelt fødevare, så vil jeg lave en madplan hvor det er udregnet på forhånd og det kan lette mig lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

L&V

Leneur skriver:

indtaget er udregnet? SKAL simpelthen i gang med det vægttab men er nødsaget til at lave madplan og handle ind, så jeg ikke falder i men da det er meget omfattende at skulle indtaste hver enkelt fødevare, så vil jeg lave en madplan hvor det er udregnet på forhånd og det kan lette mig lidt.

Følger lige med.. Jeg bruger selv life sum og har så lagt de basis opskrifter ind jeg som regel bruger dvs. jeg laver low carb pasta så den har jeg bare lagt ind også er det vi får dertil sådan rimelig lige til at ligge ind.. Syntes hurtigt man får en ide om hvad hvad der vejer og hvor meget

Anmeld

20. januar 2014

Rødhætte

Leneur skriver:

Jeg har haft stor glæde af madlog.dk der er masser af opskrifter hvor det er regnet ud.

Held og lykke med der

Anmeld

20. januar 2014

Anitta Kristiansen

har set at der står nogen gange ved opskrifter på alletiders kogebog, men er ikke sikker på om det er noget som det du tænker da jeg ikke selv bruger det ellers held og lykke med at finde noget

Anmeld

20. januar 2014

lineog4

Jeg bruger meget denne blog:

http://foodiesnfashion.blogspot.dk/

Ikke så meget for kalorier for tæller ikke (endnu), men det er kalorielet, knapt så meget kulhydrat og smager lækkert hvis man er til den slags mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.