Fik aldrig vist jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2014

Annette A

Tragisk, men smukt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

AnonymMor

grinny skriver:

Hvor smukt solen stod ned på kisten da vi ankom til kirken. En uge og weekend hvor det havde blæst og regnet, var det lige denne lørdag, den time begravelsen tog, så smukt et vejr og han kunne ikke komme bedre afsted  

det bringer tårende frem  Hvor er det bare dybt tragisk  Men smukke billeder og er sikker på det er ham der lyser ned til jer i mørket 

må han hvile i fred  

Anmeld

20. januar 2014

RosSofi

Stakkels du, ved slet ikke, hvad jeg skal sige. Sender dig en masse varme tanker, og håber at din lille dreng en dag fra himlen får lov at se en lillebror eller lillesøster.

Anmeld

20. januar 2014

Troldemommi

grinny skriver:

Hvor smukt solen stod ned på kisten da vi ankom til kirken. En uge og weekend hvor det havde blæst og regnet, var det lige denne lørdag, den time begravelsen tog, så smukt et vejr og han kunne ikke komme bedre afsted  

Smukt, meget smukt og meget sørgeligt.

Monica

Anmeld

20. januar 2014

Lilje82

Smukt

Anmeld

20. januar 2014

Stumpen

Åhr sådan en lille kiste Men smukt er det 

Anmeld

20. januar 2014

Team Putte

grinny skriver:

åh gud hvor er den kiste bitte lille

SÅ smukt med solen! En smuk afsked

Anmeld

20. januar 2014

FamilenStorm

Jeg kender dig ikke, men har fulgt med på sidenlinjen, og må tilstå at din historie rør mig rigtig dybt. Jeg har fældet mange tåre for din lille familie.. En hver mors mareridt.... puha.. Jeg føler virkelig med jer...

Hvor er det smukt, at midt imellem alt det grå og triste vejr at solen vælger lige at ramme Isaacs lille kiste

Anmeld

20. januar 2014

grinny

Tak allesammen 

Det betød utroligt meget for mig at solen lige netop valgte at skinne den dag og at solstrålen ramte kisten som den gjorde. Er normalt ikke overtroisk eller troende, men i alt det her bliver man det, og er sikker på at der er en mening med at solen lige valgte at komme frem på det tidspunkt.

Det gav et håb at vide at en enkelt solstråle stadig kunne nå frem til min kæreste og jeg og skinne igennem alt det grå og triste. Et håb om at vi nok en dag i fremtiden skal få et barn med hjem, det er bare så pisse svært at det ikke blev Isaac  

Anmeld

20. januar 2014

Lykke:)

Hvor er det smukt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.