Ja kan sagtens huske hvor svært det var at finde motivationen til hverdagen efter en SA. 
Jeg var også bare opsat på at blive hurtigt gravid efterfølgende og det skete bare ikke. Min krop drillede og kunne ikke genfinde sig selv hormonelt og efter tre mdr uden held lagde vi det på hylden fordi det simpelthen begyndte at være altopslugende og min kæreste kunne ikke holde det ud fordi jeg slet ikke kunne fokusere på andet. 
Der gik 5 mdr hvor vi ikke prøvede men jeg var meget ked af det og demotiveret i den tid men prøvede at holde det for mig selv. Da vi så genoptog projektet med fornyet mod skete det så i første forsøg og har haft to vellykkede graviditeter i træk efter SA'en. 
Men ja for nogen går det stærkt mens det ikke altid sker med det samme for andre. Det er en svær tid fordi man ikke selv har kontrol over det der sker i ens krop og man ikke bare kan planlægge sig ud af tingene. Giv dig selv tid til at komme ovenpå igen og ja så håber jeg bare for dig at du snart er gravid igen og får nyt mod på det hele. Men ved godt hvor ubeskriveligt svært det er mens man står midt i det. 

Anmeld