Gør ondt ved toilet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.047 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. januar 2014

Anonym trådstarter

Undskyld detaljerne.. Det gør ondt i maven når jeg er på toilet og lave nr 2, når jeg presser.. Det er virkelig ubehageligt. Det gør ondt ca der hvor baby er?? Er det normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Mie89

Anonym skriver:

Undskyld detaljerne.. Det gør ondt i maven når jeg er på toilet og lave nr 2, når jeg presser.. Det er virkelig ubehageligt. Det gør ondt ca der hvor baby er?? Er det normalt

Jeg oplevede det også tidligere i min graviditet (er idag 28+4), og min baby er i hvert fald sund og rask  Det gik over igen i løbet af kort tid, så tror da bare det er fordi at baby begynder at trykke lidt på tarmene eller sådan noget 

Anmeld

19. januar 2014

Team Putte

Anonym skriver:

hvis du presser meget bruger du mange af de samme muskler som sidder omkring bebs.. Det kan være derfor du får ondt.. Hvis du har lidt hård mave kan du tage magnesia (mener jeg det hedder) det er helt ufarligt og gør bare afføringen mere blød så du ikke skal presse vildt ellers spise groft og Drikke masser af vand

Anmeld

19. januar 2014

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Sådan havde jeg det under hele anden graviditet, og gik faktisk kun ud og lavede nr. 2, hvis jeg virkeligt ikke kunne holde på det mere fordi jeg vidste det ville gøre ondt.

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mange tak for svar alle tre :-)!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.