bækkensmerter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. august 2009

Janep

Hej piger

når jeg har gået meget eller løftet ting blir jeg øm i min højre numseknogle.
Regner med at det er mit bækken?

nu har jeg os et ret hårdt fysisk arb. jeg arb í hjemmeplejen, så der er mange løft oh meget rengøring osv.

mit spørsmål er så hvornår ska jeg begynde at blive bekymret?

jeg har ikke ondt det er bar ømt, men det er hver dag jeg har det.
har været ved lægen men hun undersøgte mig ikk engang og sagde bare at det var mit bækken der var i gang med et eller andet.

er det noget jeg ska være urolig over eller?

andre der har prøvet det samme?

kramz Jane ca uge 20

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

Janep

hov jeg er kun 10 uger henne

Anmeld

1. august 2009

Janep

1. august 2009

Halbschön

Janep skriver:

Hej piger

når jeg har gået meget eller løftet ting blir jeg øm i min højre numseknogle.
Regner med at det er mit bækken?

nu har jeg os et ret hårdt fysisk arb. jeg arb í hjemmeplejen, så der er mange løft oh meget rengøring osv.

mit spørsmål er så hvornår ska jeg begynde at blive bekymret?

jeg har ikke ondt det er bar ømt, men det er hver dag jeg har det.
har været ved lægen men hun undersøgte mig ikk engang og sagde bare at det var mit bækken der var i gang med et eller andet.

er det noget jeg ska være urolig over eller?

andre der har prøvet det samme?

kramz Jane ca uge 20

Uha, ja jeg er lidt i samme situation... jeg har i de sidste par ugers tid haft rigtig mange smerter i underlivet.. det er både når jeg sidder og ligger, og ik mindst går... de er ved at være rigtig ulidelige efterhånden, smerterne... jeg skal til ekstra scanning på tirsdag, og der vil jeg spørge jm hvad det kan være.. nogle siger at det kan være bækkenløsning, hvilket jeg da virkelig ikke håber.

Anmeld

2. august 2009

Janep

Renée88 skriver:

Uha, ja jeg er lidt i samme situation... jeg har i de sidste par ugers tid haft rigtig mange smerter i underlivet.. det er både når jeg sidder og ligger, og ik mindst går... de er ved at være rigtig ulidelige efterhånden, smerterne... jeg skal til ekstra scanning på tirsdag, og der vil jeg spørge jm hvad det kan være.. nogle siger at det kan være bækkenløsning, hvilket jeg da virkelig ikke håber.

uha det lyder ikk sjovt du har det være end mig kan jeg høre

jeg har kun ondt hen mod eftermidagen, men er bange for at det blir være og så udvikler sig til bækkenløsning.

krydser fingre for at det ikk er bækkenløsning du har  

Anmeld

2. august 2009

Kristina V

Jeg bøvlede rigtig meget i min graviditet med min iskiasnerve.. Den sidder lige over bagdelen, og det gør P...E ondt!! Hvis jeg gik meget, sad meget, lå meget gjorde det ondt! Så det var svært af finde sig til rette længere tid af gangen.
Men det startede ret tidligt i min graviditet. tror omkring 15-20 uge...
 Senere fik jeg så bækkenlæsning, som absolut ikke gjorde noget bedre....

Anmeld

2. august 2009

Smukkert

Kristina V skriver:

Jeg bøvlede rigtig meget i min graviditet med min iskiasnerve.. Den sidder lige over bagdelen, og det gør P...E ondt!! Hvis jeg gik meget, sad meget, lå meget gjorde det ondt! Så det var svært af finde sig til rette længere tid af gangen.
Men det startede ret tidligt i min graviditet. tror omkring 15-20 uge...
 Senere fik jeg så bækkenlæsning, som absolut ikke gjorde noget bedre....

Det er også der jeg har haft ondt.. 5 dage i streg, men nu er der så gået 3 dage uden smerter der.. Så tror du det er begyndende bækkenløsning eller blot bækkensmerter?
Hvis man har bækkenløsning, kommer og går det så?

Anmeld

2. august 2009

Kristina V

Mælkebøttebarn skriver:

Det er også der jeg har haft ondt.. 5 dage i streg, men nu er der så gået 3 dage uden smerter der.. Så tror du det er begyndende bækkenløsning eller blot bækkensmerter?
Hvis man har bækkenløsning, kommer og går det så?

jeg havde konstant ondt til sidst.. Men var heller ikk godt til at slappe ordentlig af...

Men om det er begyndende bækkenlæsning kan kun din læge sige.. Min læge mente kun det var min nerve, men det blev jo så være..
Vil så sie at jeg pt stadig bøvler med nerven. har været i Lalandia hele denne weekend, og ligger på sofaen nu.. Er helt færdig i den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.