Hjælp til at finde kjolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
11 svar
4 synes godt om
19. januar 2014

Anonym trådstarter

Ny lavet da jeg glemte afstemningen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Den nederste synes jeg er super flot men, tænker, hvis du er meget lys i huden er en kridhvid kjole måske ikke det bedste. Jeg selv er temmelig lys og ser hurtigt meget bleg ud i for kolde farver. så måske den mere cremede farve som nummer 1 har, er bedre til dig? 

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Den nederste synes jeg er super flot men, tænker, hvis du er meget lys i huden er en kridhvid kjole måske ikke det bedste. Jeg selv er temmelig lys og ser hurtigt meget bleg ud i for kolde farver. så måske den mere cremede farve som nummer 1 har, er bedre til dig? 

Tak  Jeg er ikke super bleg, bare sådan.. Beigebleg/blegfis men tror du har ret med farverne

Anmeld

19. januar 2014

Anitta Kristiansen

jeg synes nr 1 eller 3. nr 2 synes jeg personligt minder mig for meget om en kjole til en dukke. selvom jeg synes det øverste ser helt vildt godt ud. den første passer nok bedst hvis du er godt slank, den 3 hvis du hellere vil skjule lidt. hvor nr 2 nok passer bedst hvis du har et godt barm så kommer meget an på hvordan din krop er. har du prøvet dem alle på kroppen?

Anmeld

19. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Tak  Jeg er ikke super bleg, bare sådan.. Beigebleg/blegfis men tror du har ret med farverne

Jeg er heller ikk sådan albinobleg  Er mørkhåret med typisk dansk blegfis hud, haha. Og kender det bare fra mig selv, at man sommetider bliver ligbleg i de forkerte farver 

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

jeg synes nr 1 eller 3. nr 2 synes jeg personligt minder mig for meget om en kjole til en dukke. selvom jeg synes det øverste ser helt vildt godt ud. den første passer nok bedst hvis du er godt slank, den 3 hvis du hellere vil skjule lidt. hvor nr 2 nok passer bedst hvis du har et godt barm så kommer meget an på hvordan din krop er. har du prøvet dem alle på kroppen?

Har en god barm men nej jeg har ikke prøvet dem, da jeg lige skal have tabt det sidste og de 2 sidste kjoler skal bestilles hjem. Jeg er bare SÅ meget i tvivl at jeg havde brug for input så tak

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeg er heller ikk sådan albinobleg  Er mørkhåret med typisk dansk blegfis hud, haha. Og kender det bare fra mig selv, at man sommetider bliver ligbleg i de forkerte farver 

Ja det er lige det man helst vil undgå på sin bryllupsdag

så en rigtig god pointe jeg ikke selv havde tænkt over

Anmeld

19. januar 2014

jydeinden

jeg ville klart sige den første, de to andre er slet slet ikke mig

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

jeg ville klart sige den første, de to andre er slet slet ikke mig

Tak

Anmeld

19. januar 2014

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

Har en god barm men nej jeg har ikke prøvet dem, da jeg lige skal have tabt det sidste og de 2 sidste kjoler skal bestilles hjem. Jeg er bare SÅ meget i tvivl at jeg havde brug for input så tak

det er altid en god ide at prøve dem nok er de så pæne på billederne men de har også fundet kroppen og personen der passer lige til kjolen så er noget helt andet selv at prøve at have en på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.