? om smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. august 2009

Mullemus86

Hej allesammen..
Begyndte så småt at mærke liv for nogle uger siden.. Ikke hele tiden.. Mest om aftenen, når jeg sad krummet sammen i sofaen.. Synes efterhånden det var hver aften.. Nu har jeg ikke mærket bebs i flere dage og er her til aften begyndt at have ondt.. Ikke en konstant smerte, men ofte.. Kommer i sådan nogle jag, som gør pænt naller, især når jeg går..
Er der grund til bekymring?
// Alice 17+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

Becks

Mullemus86 skriver:

Hej allesammen..
Begyndte så småt at mærke liv for nogle uger siden.. Ikke hele tiden.. Mest om aftenen, når jeg sad krummet sammen i sofaen.. Synes efterhånden det var hver aften.. Nu har jeg ikke mærket bebs i flere dage og er her til aften begyndt at have ondt.. Ikke en konstant smerte, men ofte.. Kommer i sådan nogle jag, som gør pænt naller, især når jeg går..
// Alice 17+0

Har ikke noget svar til dig, men jeg ville proeve og ringe til FG

Knus

Anmeld

1. august 2009

Ox.

Mullemus86 skriver:

Hej allesammen..
// Alice 17+0

Ring til FG for en sikkerhedsskyld, men udmiddelbart tror jeg ikke det er noget, du skal heller ikke mærke liv hver dag endnu
De jag du snakker om har jeg også haft rigtig mange af, specielt når jeg skulle rejse mig, eller sætte mig ned, det er sikkert fordi du er ved at udvide dig meget dernede, bebs vokser så hurtigt lige pludelig

Anmeld

1. august 2009

Mullemus86

Tak for svar
Ved godt at jeg egentlig ikke engang burde kunne mærke bebs endnu, som første gangs gravid, men.. Kan jo ikke lade være at tænke en ekstra gang, over manglende aktivitet, når nu jeg har mærket den.. Og man så samtidig får ondt..
Bliver nok hurtigt over-pylret, hehe..
Pyha, der er godt nok længe til januar..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.