Lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
12 svar
4 synes godt om
19. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg er 4+2 idag og har tænkt mig at ringe til lægen imorgen og få en tid imorgen ! Men er der for tideligt at tage til lægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

AnnaK89

Ja det er det.
De fleste læger vil ikke se dig før 8+, da der først der kan tages blodprøver, laves GU og vandrejournal.

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Ja det er det.
De fleste læger vil ikke se dig før 8+, da der først der kan tages blodprøver, laves GU og vandrejournal.

Vil bare gerne lige bekraftige at jeg er gravid af lægen !! Der er derfor

Anmeld

19. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Det er meget forskelligt hvornår ens læge vil se en..

Nogle læger vil gerne selv lige lave en G-test imens andre bare vil se en til første lægeundersøgelse som ligger omkring uge 8.

Men det er en god ide at ringe til lægen og informere om at du er gravid

Anmeld

19. januar 2014

AnnaK89

Anonym skriver:

Vil bare gerne lige bekraftige at jeg er gravid af lægen !! Der er derfor

Men hvis du har testet positiv på en hjemmetest, så er det vel også fint nok? Det er de samme som lægen bruger.

Anmeld

19. januar 2014

Mom2

Anonym skriver:

Jeg er 4+2 idag og har tænkt mig at ringe til lægen imorgen og få en tid imorgen ! Men er der for tideligt at tage til lægen?

Hvis du har testet positiv derhjemme, så er det lige gyldigt at ringe til lægen, medmindre du gerne vil have det bekræftet med en blodprøve, da deres er lige så pålidelige som hjemmetest.

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Det er meget forskelligt hvornår ens læge vil se en..

Nogle læger vil gerne selv lige lave en G-test imens andre bare vil se en til første lægeundersøgelse som ligger omkring uge 8.

Men det er en god ide at ringe til lægen og informere om at du er gravid

Okaj så ringer jeg imorgen og siger det. Så må de sige om de vil se mig eller de vil vente

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Men hvis du har testet positiv på en hjemmetest, så er det vel også fint nok? Det er de samme som lægen bruger.

Ja har fået mange positive teste herhjemme, men ville bare lige være sikker. Tror ikke helt selv på det endnu at jeg er gravid

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Christina88 skriver:

Hvis du har testet positiv derhjemme, så er det lige gyldigt at ringe til lægen, medmindre du gerne vil have det bekræftet med en blodprøve, da deres er lige så pålidelige som hjemmetest.

Okay så jeg kan godt regne med dem jeg har taget her hjemme så ...

Anmeld

19. januar 2014

Mother-love

Jeg havde det lidt på samme måde første gang. Jeg troede ikke rigtig på det før jeg havde fået det bekræftet hos lægen.
Underligt nok. For det er jo de samme tests der bruges.
Det er ikke nødvendigt at ringe. Men hvis du føler dig mere sikker på den måde så gør det.
For det eneste de kan siger er bare at de først vil se dig i uge 8.

Men et tillykke med den lille spire herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.