Pæn figur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.297 visninger
11 svar
10 synes godt om
19. januar 2014

Milas14

Jeg bliver simpelthen nødtil at komme med ud med det Hold da op hvor er der mange pæne gravide maver og slanke kroppe herinde... Er det virkelig kun mig der kommer til at ligne en strandet hval når jeg bliver gravid hehe.. Jeg er normal af bygning når der ik er bebs i maven, men kan ikke være pæn gravid.. Bliver bare stor over hele kroppen!! Øv øv jeg er misundelig .. Smiler..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Jeg bliver simpelthen nødtil at komme med ud med det Hold da op hvor er der mange pæne gravide maver og slanke kroppe herinde... Er det virkelig kun mig der kommer til at ligne en strandet hval når jeg bliver gravid hehe.. Jeg er normal af bygning når der ik er bebs i maven, men kan ikke være pæn gravid.. Bliver bare stor over hele kroppen!! Øv øv jeg er misundelig .. Smiler..

Hehe har tit tænkt det samme som dig. Hvordan gør de? 

Anmeld

19. januar 2014

MetteS81

Milas14 skriver:

Haha, jeg har det på samme måde  Er også normal af bygning når jeg ikke er gravid, men ved 1. graviditet lignede jeg også bare en strandet hval..håber det blir lidt bedre i denne graviditet, men nu må vi se 

Anmeld

19. januar 2014

JH12

Haha har det på præcis samme måde. Lige så snart der er 2 streger begynder vægten at stige. Og det sætter sig over det hele, ansigt, arme, lår, røv og maven

Anmeld

19. januar 2014

Anitta Kristiansen

Første gang var jeg heldig, men ser ikke sådan ud denne gang. lige nu får jeg ikke meget mave foran men mere i siden, så har på fornemmelsen jeg bliver mere som en hval denne gang, men spiser så også meget mere denne gang, hvilket jeg døjede meget med sidste gang. så jeg ved ikke om det har betydning. sidste gang lignede jeg en der var 25 uger henne kort tid fødsel, men han vejede 4,3 kg, hvor jeg så var på vægten kort tid efter og der var ikke et kg ved siden af fra fød jeg fødte. men ser ikke ud til det bliver sådan denne gang. så er det med om jeg får en lidt mindre baby

Anmeld

19. januar 2014

Milas14

Ja hvad sker der lige for at det sætter sig på armene... Tsk tsk

Anmeld

19. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hihi, jeg følte mig heldigvis ikke så stor da jeg var gravid, men når jeg idag ser billeder tænker jeg shiiiiiiiit nogen overarme og hoooold nu op for nogen basunkinder  Hahaha. Var nok en lille anelse større end jeg følte mig 

Anmeld

19. januar 2014

Annette A

Har tænkt det samme. Der er mange herinde der virkelig er smukke gravide. Det har jeg heller aldrig været også selvom jeg ikke tog vildt meget på den ene af gangene. Har altid følt mig stor, grim og uelegant og jeg er ellers slank af bygning. Så forstår dig godt og undrer mig også og kan blive helt vildt misundelig over at nogen er så flotte gravide.

Anmeld

20. januar 2014

Mie89

Milas14 skriver:

Jeg må ærligt indrømme at jeg er dybt chokeret over hvor pænt min mave sidder! Havde altid forestillet mig, at jeg ville komme til at ligne en strandet hval, men har faktisk aldrig haft det så godt med mig selv og min krop som jeg har nu ! Desuden for jeg så mange komplimenter fra min omgangs kreds og ikke mindst min kæreste og det hjælper bestemt også på selvtilliden 

Anmeld

20. januar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Du er ikke alene. Jeg lignede en 3 kant. Seriøst! men jeg har også været i hormon behandling først hver gang. ( 3 graviditeter men 2 børn) Det tager man meget på af. Det trøster jeg mig selv med hihi-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.