Anbefal en børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.958 visninger
5 svar
1 synes godt om
19. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hej alle
Jeg har lidt glemt at min dreng snart skal i børnehave. Da jeg skrev ham op  til vuggestue i en integreret institution regnede jeg med, at han skulle blive i institutionen i hvert fald ind til skolestart, men efter mange personaleskift og lederskift er jeg kommet i tvivl.
Så kan I anbefale en børnehave på amager og er der steder jeg skal holde mig fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

20. januar 2014

22

Jeg mener at have hørt godt om udflytterbørnehaven "Burlunden" - børnene bliver sat på bussen på Greisvej, og derefter kørt til Dragør, så det er en kort tur, for at de kan få en dejlig dag udenfor i naturen. Kunne det evt være noget?

Og må jeg høre, hvilken institution dit barn går i nu, der ikke er så god?

Anmeld

20. januar 2014

modesty

Hej alle
Jeg har lidt glemt at min dreng snart skal i børnehave. Da jeg skrev ham op  til vuggestue i en integreret institution regnede jeg med, at han skulle blive i institutionen i hvert fald ind til skolestart, men efter mange personaleskift og lederskift er jeg kommet i tvivl.
Så kan I anbefale en børnehave på amager og er der steder jeg skal holde mig fra?

http://www.kirsebaergaarden.dk/

Jeg ville ikke sende mit barn i en Steinerskole (deres filosofi bliver lidt for kult-agtig for min smag når børnene bliver større), men deres vuggestuer og børnehaver er fantastiske!

Det bliver dog nok ret svært at få en plads, men du kan jo ringe og snakke med dem.

Anmeld

20. januar 2014

Jeg mener at have hørt godt om udflytterbørnehaven "Burlunden" - børnene bliver sat på bussen på Greisvej, og derefter kørt til Dragør, så det er en kort tur, for at de kan få en dejlig dag udenfor i naturen. Kunne det evt være noget?

Og må jeg høre, hvilken institution dit barn går i nu, der ikke er så god?

De pædagoger der er på min drengs stue er fantastiske. Er virkelig glad for dem. Der er heller ikke noget skidt at sige udover de mange perosnaleskift, som kan være svært for børnene at håndtere.
Det er Jacob Holms Minde.

Det lyder fedt med en udflytter så tæt på. Vi havde ellers valgt udflytter fra grundet det ligger så langt væk.

Anmeld

20. januar 2014

modesty skriver:

http://www.kirsebaergaarden.dk/

Jeg ville ikke sende mit barn i en Steinerskole (deres filosofi bliver lidt for kult-agtig for min smag når børnene bliver større), men deres vuggestuer og børnehaver er fantastiske!

Det bliver dog nok ret svært at få en plads, men du kan jo ringe og snakke med dem.

Jeg kan egentlig også godt lide steiners pædagogik og har det ligesom dig hvad skole angår. Men min kæreste ville ikke gå med til steiner børnahve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.