Laver stort på potten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
6 svar
1 synes godt om
19. januar 2014

Sitrani

Min datter på 2 år og 7 mdr har i over en uge lavet stort på potten.. De sidste par dage er der også kommet en tissetår ind imellem - hun siger selv til når hun skal, og jeg spørger hende også indimellem.. Men det er hende der for det meste viser initiativet...

Dvs. jeg har undgået at skifte lortebleer i over en uge nu haha.. Jubiiii.. Tror hun så småt er ved at blive renlig

Mit spørgsmål lyder: Hvor længe var jeres om at kunne begge dele på potten? Har hørt flest snakke om at de starter med bimmelim på potten, og skal øge sig lidt mere med bummelum Men herhjemme er det omvendt..

Hun skal starte i børnehave til april, så håber hun er blefri inden.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

lottemusen

Min dreng var kun 9 mdr. da vi satte ham på potten første gang, og han har brugt den lige siden til både det ene og det andet. Det er så dejligt ikke at skulle skifte lortebleer! Han kan dog ikke selv sige til hvornår han skal (han er 16 mdr), men da vi har indført at sætte ham på potten efter hvert måltid, så har han vænnet sig til rutinen.

Anmeld

19. januar 2014

M &.I

lottemusen skriver:

Min dreng var kun 9 mdr. da vi satte ham på potten første gang, og han har brugt den lige siden til både det ene og det andet. Det er så dejligt ikke at skulle skifte lortebleer! Han kan dog ikke selv sige til hvornår han skal (han er 16 mdr), men da vi har indført at sætte ham på potten efter hvert måltid, så har han vænnet sig til rutinen.

9 mdr??!!!!! utrolig hva?  jeg har ikke engang lært min søn det!!! 

Anmeld

19. januar 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi begyndte på ec da vores søn var 5½ mdr gammel, han lavede både stort tissede det samme, han blev helt renlig dagen han blev halvandet gammel renlig natten måned inden han fyldte år.

Tror det forskelligt Hvornår børn gør hvad, ud fra Hvornår der bliver introduceret til potte og toilet, der ikke to situationer der ens.

Anmeld

20. januar 2014

lottemusen

I&M skriver:

9 mdr??!!!!! utrolig hva?  jeg har ikke engang lært min søn det!!! 

Det var min mors forslag. Først var jeg heller ikke med på ideen, men så købte vi en potte i ikea, og dagen efter satte vi sønnike på den og han syntes det var meget spændende!

Anmeld

20. januar 2014

M &.I

lottemusen skriver:

Det var min mors forslag. Først var jeg heller ikke med på ideen, men så købte vi en potte i ikea, og dagen efter satte vi sønnike på den og han syntes det var meget spændende!

fedt det må jeg altså prøve

Anmeld

20. januar 2014

lottemusen

I&M skriver:

fedt det må jeg altså prøve

Ja, det skal du da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.