Gør man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. januar 2014

Anonym trådstarter

Hey i søde damer herinde

få man at vide til nf scaning om man har fremlæggende morderkage? 

Og til jer. Jeres første graviditet og samtidig fremlæggende moderkage, hvornår kunne i mærke Liv første gang?

Og omvendt. Jer som jeres første graviditet uden fremlæggende moderkage hvornår kunne i mærke liv første gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Papillon

Jeg fik at vide til nakkefoldsscanningen, at moderkagen lå foran bebs (altså på forvæggen af livmoderen, kaldte hun det)

Jeg tror, jeg har mærket hende for et par dage siden (18+), men da jeg er førstegangsgravid, vil jeg gerne mærke lidt mere, før jeg tør vide mig sikker på, at det var hende

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Papillon skriver:

Jeg fik at vide til nakkefoldsscanningen, at moderkagen lå foran bebs (altså på forvæggen af livmoderen, kaldte hun det)

Jeg tror, jeg har mærket hende for et par dage siden (18+), men da jeg er førstegangsgravid, vil jeg gerne mærke lidt mere, før jeg tør vide mig sikker på, at det var hende

Okay tak for svar

Men vil det sige at moderkagen ligger mod ens mave, derfor at det bliver lidt svært at mærke den lille?

Anmeld

19. januar 2014

Papillon

Anonym skriver:

Okay tak for svar

Men vil det sige at moderkagen ligger mod ens mave, derfor at det bliver lidt svært at mærke den lille?

Sådan har jeg forstået det, ja

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Papillon skriver:

Sådan har jeg forstået det, ja

Okay tusind tak for dine svar

Anmeld

19. januar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hey i søde damer herinde

få man at vide til nf scaning om man har fremlæggende morderkage? 

Og til jer. Jeres første graviditet og samtidig fremlæggende moderkage, hvornår kunne i mærke Liv første gang?

Og omvendt. Jer som jeres første graviditet uden fremlæggende moderkage hvornår kunne i mærke liv første gang?

Hvis de ikke siger det, så spørg - det er i øvrigt gældende hele vejen igennem graviditeten og også når du er blevet mor.
Jeg har alle gange haft moderkagen højt på bagvæggen, og dermed har jeg også mærket liv meget tidligt

Anmeld

19. januar 2014

et-ønske

Jeps de sagde det både til nf og til md scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.